• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    alias skrev 2009-08-11 23:37:05 följande:
    Jag SLÄNGDE mig in på CountryDreams me köptryckarfingret berett, snopen blev jag, men då är det ju på gång!!! Yippee!!! Jag vill också passa på att säga att jag handlat flera gånger från Country Dreams utan problem, så jag kommer att handla därifrån igen. Rättare sagt, jag handlar nog hos den som är snabbast ut med det jag vill ha!
    Ja - förlåt om jag lockade dig!
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-08-11 23:58:37 följande:
    nope - tyvärr - men jag tror den är jättemysig!
    Jag chansar.......kanske får jag äta upp det om ett par dagar.......fortsättning följer.....
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-08-12 00:00:18 följande:
    Jag chansar.......kanske får jag äta upp det om ett par dagar.......fortsättning följer.....
    pma mig namnet som du fick i vinnarmailet är du snäll så skall jag kolla att det inte är ett av de namnen som min säljare använt.
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-08-12 00:01:24 följande:
    pma mig namnet som du fick i vinnarmailet är du snäll så skall jag kolla att det inte är ett av de namnen som min säljare använt.
    Inboxat det
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-08-12 00:09:51 följande:
    Japp - och du har svar.. nattelinatt!
    Tack du sköna böna!!!!
    Go´natt
  • Bina
    Mamma2001 skrev 2009-08-12 00:29:40 följande:
    här sitter en till och spanar på CountryDreams... men ser ingenting jag!
    nej - det åkte ner lika snabbt..
  • Ugglan71

Är det någon som vet om lovely knit kommer i den första omgången... har bestämt mig att jag vill ha den.

• Frusna flickan
    alias skrev 2009-08-11 23:37:05 följande:
    Jag SLÄNGDE mig in på CountryDreams me köptryckarfingret berett, snopen blev jag, men då är det ju på gång!!! Yippee!!!Jag vill också passa på att säga att jag handlat flera gånger från Country Dreams utan problem, så jag kommer att handla därifrån igen. Rättare sagt, jag handlar nog hos den som är snabbast ut med det jag vill ha!
    Jag har också handlat där slera gånger och fått jättefin service och snabb leverans. Jag väljer faktura för att verkligen ha fått varorna jag betalar för.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna