• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Frusna flickan
    SooJuicy skrev 2009-08-12 10:40:57 följande:
    Ang countrydreams så va det ju när det blåste i motvind det visade sig vad de gick för. Spelar ju ingen roll hur trevliga och serviceminded de är när det ska säljas om de inte kan va lika trevliga när det ska göras återköp. Att sedan kolla upp vart folk jobbar och uttrycka sig på det sättet som i mailen till kajsan gör ju butiken seriösare heller.
    Oj, detta har jag inte hört. Låter ju inte bra. Jag tycker själv att jag varit krånglig och gjort byten och återköp utan problem men så hade jag heller nte betalt i förskott. Kanske beror på det? Då måste de ju sköta sig för att få några pengar. En gång vll ejag ha en lovely knit som var slut. Då ringde hon upp mg när hon fått n en retur och frågade om jag ville ha den. Jag blev superglad! Sedan när den kom luktade den deo  armhålan men såg helt ny ut. Den som hade returnerat den hade använt den åtminstone en hel dag eller mer med stark deo på sig.

När jag ringde kände de sig dumma som ej synat returen bättre och jag erbjöds direkt retur el kompensation. Jag ville ha koftan så jag valde kompensation.
  • Kajsan

Frusna flickan

Det hjälper ju inte att man betalar med faktura, eller om Kreditor fick spärra den eftersom hon inte gjorde det själv.
    Sen var det de som fick säga till henne att godta returen, själv vägrade hon i kontakten med mig.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • villemina
    Frusna flickan skrev 2009-08-12 11:20:38 följande:
    Fick mitt paket idag, beställde i förrgår
    Wii, verkar lovande! Posten kommer ap-sent här ute på vischan, så jag får tålmodigt vänta tills 15:30 ca när postbilen kommer hit...

Håll tummarna för att koftan kommer idag och att den passar!

Vad köpte du, förresten...?
  • jojoa75
    Kajsan skrev 2009-08-12 11:39:15 följande:
    Frusna flickanDet hjälper ju inte att man betalar med faktura, eller om Kreditor fick spärra den eftersom hon inte gjorde det själv.Sen var det de som fick säga till henne att godta returen, själv vägrade hon i kontakten med mig.
    oj det där lät ju inte alls kul
    Totalt missat denna story...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Kajsan

Men alltså , nu har ju nyheterna börjat droppa in så snart borde väl alla butiker lägga upp dem?
    Hoppas att inte alla gör som Juniform och struntar i 4:orna...

• villemina
    Kajsan skrev 2009-08-12 12:13:28 följande:
    Men alltså , nu har ju nyheterna börjat droppa in så snart borde väl alla butiker lägga upp dem?Hoppas att inte alla gör som Juniform och struntar i 4:orna...
    Fy vad kasst.
  • Kajsan
    villemina skrev 2009-08-12 12:18:39 följande:
    Ja usch, jag som snabbt skulle knipa en brun makeoutblouse
    Sån ska jag bara ha, och eftersom det står att den är trång så funkar nog inte en 3a
  • villemina
    Kajsan skrev 2009-08-12 12:22:31 följande:
    Ja usch, jag som snabbt skulle knipa en brun makeoutblouseSån ska jag bara ha, och eftersom det står att den är trång så funkar nog inte en 3a
    Men är det Juniform som inte brytt sig om att köpa in 4:or eller har OM slutat tillverka dem??
    De behövs, det ser man om inget annat på Tradera, där blir alltid 4:orna dyrast, tycker jag.
  • Frusna flickan
    Kajsan skrev 2009-08-12 11:39:15 följande:
    Frusna flickanDet hjälper ju inte att man betalar med faktura, eller om Kreditor fick spärra den eftersom hon inte gjorde det själv.Sen var det de som fick säga till henne att godta returen, själv vägrade hon i kontakten med mig.
    Men herregud. Låter ju inte klokt... Skitdåligt alltså!
  • Frusna flickan
    villemina skrev 2009-08-12 11:55:53 följande:
    Wii, verkar lovande! Posten kommer ap-sent här ute på vischan, så jag får tålmodigt vänta tills 15:30 ca när postbilen kommer hit... Håll tummarna för att koftan kommer idag och att den passar!Vad köpte du, förresten...?
    En commatop till syrran
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna