• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

God morgon! Sitter i gårdagens och mysiga haight pants.. det var mysigt - vi blev inomhus!

• Siabellon

Morrn!

Du var först! Jag kunde inte låta bli att starta en. ska fota mina plagg o lägga upp så småningom
    skönt att ni blev inne igår, var lite rädd att du förfrysit dig lr nåt.

Idag blir det inte mycket vid datorn för mig. vi ska dra t grannlänet o gå på IKEA. jag osyrran alla by our selves. Härligt!

TROR det blir hitandrunnen m blåa tightsen jag hade i går - också! *schyy*

• Siabellon

jag ska alltså inte dit på nåt norrländskt o-vis med o-syrran. utan jag OCH syrran. o vi ska vara ALL by our selves.

*suck*

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 08:38:18 följande:
    jag ska alltså inte dit på nåt norrländskt o-vis med o-syrran. utan jag OCH syrran. o vi ska vara ALL by our selves. *suck*
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 08:35:09 följande:
    Morrn! Du var först! Jag kunde inte låta bli att starta en. ska fota mina plagg o lägga upp så småningom skönt att ni blev inne igår, var lite rädd att du förfrysit dig lr nåt. Idag blir det inte mycket vid datorn för mig. vi ska dra t grannlänet o gå på IKEA. jag osyrran alla by our selves. Härligt! TROR det blir hitandrunnen m blåa tightsen jag hade i går - också! *schyy*
    Jag lovar att inte skvallra
  • Bina

Visst är det väl så att jag borde få shoppa något när jag gått upp min sovmorgon eftersom maken tydligen hade väldigt trevligt med grannskapsmännen och "ramlade in" vid fyra i morse?

• Bina

Siabellon - det låter lyxigt att gå på IKEA utan barn, jag önskar god shoppinglycka!

• Stargirl

MEN DÅ *sur* kan inte ngn annan lägga bilder på sina OM plagg i bildtråden? Jag är ju helt ensam nu {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_tongue_out}

• Stargirl

Jag blev nyfiken på hur många OM plagg jag hade....kom upp i 32 st just nu. Många fler än vad jag trodde. Fler ska det bli....men inte förr än höstkollektionen kommer.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna