• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Idag har jag min pilgrim-underklänning och 9th sweater i dark powder... känns lite lördagsfint att arbeta i.

• gambia90

Fick just veta att min beställning från idyll går i väg idag med postförskott. beställde tre plagg och sparade ca 1000kr . Jag är jättenöjd!

jag beställde:

· Lovealot blouse. almost black. 999:- stl 4

·

· fields of lace dress powder. 2199:- stl 3

·

· 914x. ärmlös topp med knyt bak. chalk (ursöt) 1200:-stl 4

• Siabellon
    gambia90 skrev 2009-06-13 11:41:45 följande:
    Fick just veta att min beställning från idyll går i väg idag med postförskott. beställde tre plagg och sparade ca 1000kr . Jag är jättenöjd! jag beställde: · Lovealot blouse. almost black. 999:- stl 4 · · fields of lace dress powder. 2199:- stl 3 · · 914x. ärmlös topp med knyt bak. chalk (ursöt) 1200:-stl 4
    AVIS!

Jag väntar iofs på 4(!) paket! *kollar så maken inte kikar vad jag skriver*
    Velourhooden chalk fr Ajabaja
    Poplin frilled blus red fr MissGreta
    Lovelier knit blue fr Tintin
    Private dress grey fr Haven
    Mumma!!

Idag har jag min blåa långärmade cupcake, jeanskjolen o blåa lacetights (förra eller förförra årets kollektion)m ett vitt linne fr hm under.
  • Pokergirl
    gambia90 skrev 2009-06-13 08:17:16 följande:
    de är stooora i storleken
    Okej, då blev det ju lite svårare. Jag är stor över bysten så jag tänkte en 3:a, men jag vill ju inte ha ngn säck på mig.
  • gambia90
    Pokergirl skrev 2009-06-13 12:04:25 följande:
    Okej, då blev det ju lite svårare. Jag är stor över bysten så jag tänkte en 3:a, men jag vill ju inte ha ngn säck på mig.
    lite konstiga tycker jag de är. den långärmade har jag i stl 4 och då sitter den bra över byst etc. Men så provade jag den kortärmade i stl 4 och den kändes jättestor på mig, konstigt! Så den lade jag ut på T då det är så meckigt att hålla på och skicka tillbaka ;)
  • Siabellon

är det cupcake ni pratar om? de är stora som 17 i strl! jag har gått ner en strl både i lång- o kortärmat. trosorna skulle jag också lätt kunna ha 1 i men det var lite svårt att byta dem...

• Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-13 12:14:11 följande:
    är det cupcake ni pratar om? de är stora som 17 i strl! jag har gått ner en strl både i lång- o kortärmat. trosorna skulle jag också lätt kunna ha 1 i men det var lite svårt att byta dem...
    Måste nog åka förbi stan och testa innan jag beställer. Har för mig den fanns i andra färger där, men det var den lila från Sid and Sally jag var på jakt efter.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna