• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

wohoo PPP is in town.. hur gick det hur gick det.. och har du haft det mysigt?

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:31:24 följande:
    Jag har betalat rek på ett OMplagg men det var när jag var ny. sen har jag faktiskt struntat i det. har funkat hittills. Peppar peppar
    och jag har gjort precis tvärtom.. eftersom det gått bra så länge börjar det bli läge för att det går snett om man inte rekar.. (där ser man hur olika man tänker men däremot om det är av "känd" person har jag skippat rek)
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 20:51:06 följande:
    Bina Darrrrrrrrrrrrling! I've got something for you!
    AJ LAV JOOOOOOOOOOOOOO *hoppar och studsar av lycka men biter mig i kinderna för att inte spegla glädjen för maken*
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:30:16 följande:
    Du är min allra trognaste läsare! *kärlek* SKA lära mig kameran......BTW:
    Men va f-n.
    Din blogg hatar mig! Jag får inte lägga in några kommentarer eftersom jag inte har något bloggkonto.
    Fast det förstås - även om jag hade det så ser jag alldeles för dåligt för att fylla i den där säkerhetskoden på slutet. Det är ju som en full anka på lsd har skrivit något och om man inte är i samma tillstånd själv kommer det aldrig bli rätt.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 20:53:31 följande:
    *ASG* ja de där koderna är lagom skoj.
  • Puffig Pingla

Och för alla som bor runt huvudstaden kan jag meddela att Butik Jackie i Kista Galleria har OM-rea.
    Något de inte hade på rea men hade gott om var Spoilers för de som drar strl 3 och nedåt (den är liten i storleken). Själv provade jag en 3:a och höll på att bryta armar och bröst när jag skulle ur den. Dvs inte riiiiiiiiktigt min storlek.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 21:02:55 följande:
    Och för alla som bor runt huvudstaden kan jag meddela att Butik Jackie i Kista Galleria har OM-rea. Något de inte hade på rea men hade gott om var Spoilers för de som drar strl 3 och nedåt (den är liten i storleken). Själv provade jag en 3:a och höll på att bryta armar och bröst när jag skulle ur den. Dvs inte riiiiiiiiktigt min storlek.
    Dumt att den är så liten i storlek
  • Pokergirl

Så då är det väl lika bra man slutar drömma om en spoiler dress. Vet inte när jag skulle använt den ändå, men den hade varit fin i garderoben.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna