• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

PPP grattis - jag har samma modell men i brunt.. liggande i skåpet ?-) *fniss*

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-14 21:14:51 följande:
    PPP grattis - jag har samma modell men i brunt.. liggande i skåpet ?-) *fniss*
    Surprise - NOT. Systra mi
  • Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 21:11:57 följande:
    Åh, kolla, här gick man och vann en auktion när man var hemifrån. En liten OM-scarf minsann.
    Den tänkte jag buda på men det fick bli en blus istället. *hihi* Fin är den!
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-14 21:20:55 följande:
    Den tänkte jag buda på men det fick bli en blus istället. *hihi* Fin är den!
    Tackar. Ja, tänk när vi börjar buda ut varandra här . Vi kan ju bli varandras ekonomiska ruin (mer än vanligt alltså).
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 20:53:31 följande:
    Citatet verkar ha ramlat bort.....

men det SKA gå att lämna kommentarer ju! Vad gäller den där koden så håller jag med men pliiiiis traj agään!

Föresten: du har möjligtvis inte boppat en grå privatedress i strl 3 på Haven?
  • Siabellon

just ja, hittade en kul skylt med ett mycket klokt citat på min lilla utflykt idag
    Tror det skulle passa våra respektive här i tråden.

"Smartest thing a man ever said:
    Yes dear!"

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:06:02 följande:
    Citatet verkar ha ramlat bort.....men det SKA gå att lämna kommentarer ju! Vad gäller den där koden så håller jag med men pliiiiis traj agään!Föresten: du har möjligtvis inte boppat en grå privatedress i strl 3 på Haven?
    Jopp, innan jag attackerade Binas Private passerade jag 3:an. Har jag knölat mig in i någon annans garderob oxå? Excellent

På Binas blogg kan man välja Anonymt el Namn/Webbadress. De finns inte med på din lista. Din blogg bara hatar mig
  • Siabellon

håller på dona lite. återkommer strax!!!

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:10:28 följande:
    just ja, hittade en kul skylt med ett mycket klokt citat på min lilla utflykt idagTror det skulle passa våra respektive här i tråden. "Smartest thing a man ever said: Yes dear!"
    Jag lever efter den här:

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna