• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla

Tillbaka från Åhlens City. Ttog bara nära ett dygn att komma hem . Närå, blev ett lite väl långt pitstopp på Riche oxå *hick*.

Åhlens har rea på Berry-klänningen. Kostade 2495kr, fanns i vit och powder, strl 1 och 0 hängde framme.
    Sen var det rea på hela frottésortimentet om jag kollade rätt (jag är inte så frottéig, det var det där med "Inga Gill-varning", så jag kollade inte så noga).

Själv var jag ståndaktig och köpte inga kläder. .......eller...? En scarf är ju faktiskt en accessoar. Det blev en sån här 

• Puffig Pingla

Tillägg till Åhlenssortimentet förresten; de hade Livealot i flera färger och storlekar om det är någon som är ute och letar.

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 09:05:17 följande:
    Idag har jag min pilgrim-underklänning och 9th sweater i dark powder... känns lite lördagsfint att arbeta i.
    Asså Bina, så länge det inte finns någon bild på bloggen anses du naken. Se så, fram med kameran nu.
  • Bina

Powerpuff.. jag är inte ett dugg vansinnig på att du har köpt den fina scarfen - inte alls Ja du har ju boppat min private dress så då får du väl låtsas att jag är naken

Nyss hemkommen från jobb och försöker få i mig lite mat.. sen foto dårå.. och omdressning - grillpartyyyy

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-13 16:46:35 följande:
    Powerpuff.. jag är inte ett dugg vansinnig på att du har köpt den fina scarfen - inte alls Ja du har ju boppat min private dress så då får du väl låtsas att jag är naken Nyss hemkommen från jobb och försöker få i mig lite mat.. sen foto dårå.. och omdressning - grillpartyyyy
    Åh vad ärligt med grillparty i det fina vädret!
    NOT! här öser det ner....
    vad blir det för outfit i kväll då?
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-13 16:46:35 följande:
    Powerpuff.. jag är inte ett dugg vansinnig på att du har köpt den fina scarfen - inte alls Ja du har ju boppat min private dress så då får du väl låtsas att jag är naken Nyss hemkommen från jobb och försöker få i mig lite mat.. sen foto dårå.. och omdressning - grillpartyyyy
    Eaxaaaaaaaakt

Jag har lurpassat på den scarfen sen den kom så jag var överlycklig när jag hittade den på rean. Såg förresten (när jag fixade länken) att Miss Greta tog ett överpris för den.
    På Åhlens kostade den tidigare 1.695kr. Nu kostade den gröna 1095kr och den vita 1295kr. Jag bor numera med en vit.

Grillparty! Nahajs. Här blir det det tv-kväll efter gårdagens lite väl utdragna aw. Var lite trött i mössan i morse. Men jag var j*vligt snygg á la Mollystyle igår .
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-13 16:58:34 följande:
    Åh vad ärligt med grillparty i det fina vädret! NOT! här öser det ner.... vad blir det för outfit i kväll då?
    Det är uppehåll just nu men lokalen är bokad och det är ju inte nödvändigt att alla står ute runt grisen

Jag vet ärligt talat inte vad jag skall ha för något.. om jag skickar min lista till dig kanske du kan välja ut något?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-13 17:02:18 följande:
    Eaxaaaaaaaakt Jag har lurpassat på den scarfen sen den kom så jag var överlycklig när jag hittade den på rean. Såg förresten (när jag fixade länken) att Miss Greta tog ett överpris för den. På Åhlens kostade den tidigare 1.695kr. Nu kostade den gröna 1095kr och den vita 1295kr. Jag bor numera med en vit. Grillparty! Nahajs. Här blir det det tv-kväll efter gårdagens lite väl utdragna aw. Var lite trött i mössan i morse. Men jag var j*vligt snygg á la Mollystyle igår .
    Bild - bild - bild - hur såg du ut igår på aw då? och förresten så har du inbox att läsa!
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-13 17:03:40 följande:
    Det är uppehåll just nu men lokalen är bokad och det är ju inte nödvändigt att alla står ute runt grisen Jag vet ärligt talat inte vad jag skall ha för något.. om jag skickar min lista till dig kanske du kan välja ut något?
    shoot!

fick du din cuppis i går btw?
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-13 17:31:04 följande:
    shoot! fick du din cuppis i går btw?
    Nope ingen leverans

*GAH* jag får just reda på att de vill att vi skall vara utomhus, men nu börjar det regna igen... det får nog bli ulltröja och något under - samt skaljacka och jeans. Men visst kan jag skicka dig min lista.. har du en att skicka mig också kanske swap swap
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna