• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski
    freemind skrev 2009-06-14 20:37:00 följande:
    Ja, det är jättejobbigt :) Men det är ju en väldigt användbar cardigan! Vilken färg vill du ha?
    Funderar på en Basic Cardigan i turkost, men får nog hejda mig ändå.

Har precis shoppat loss på missgreta efter att ha läst ett inlägg här tidigare.. *hrm*

Vågar mig knappt in på Tradera ikväll..

Är det förresten någon som har provat att shoppa från USA?
    Råkar man alltid ut för att få betala tull och moms?
  • malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 22:15:06 följande:
    Jag lever efter den här:
    *asg*
  • Siabellon

Prova nu! jag har mecklat lite så jag kunde iaf lämna anonymt.....

pst: bilden är super!!ska spara o skriva ut o rama in o ge maken i present!

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:20:05 följande:
    Prova nu! jag har mecklat lite så jag kunde iaf lämna anonymt.....pst: bilden är super!!ska spara o skriva ut o rama in o ge maken i present!
    Wohey!!!! *vågen* Lämnat kommentar.
  • Pokergirl

Haha, vilka trevliga citat och skyltar!

Själv lever jag efter mottot:
    "Life is too short to drink cheap wine"

• Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-14 22:16:18 följande:
    Funderar på en Basic Cardigan i turkost, men får nog hejda mig ändå. Har precis shoppat loss på missgreta efter att ha läst ett inlägg här tidigare.. *hrm* Vågar mig knappt in på Tradera ikväll.. Är det förresten någon som har provat att shoppa från USA? Råkar man alltid ut för att få betala tull och moms?
    Men hittade du rea på missgreta? den enda OMgrej som fanns när jag var in var skinnjackan........Som tur var för mig för nu ska jag banne mig inte handla nåt mer förrän höstens grejer kommer.

LOVAR LOVAR LOVAR!!!

Jag har köpte en jacka en gång fr Greenapple o då fick man introduktionsrabatt + att det var rea på den så med dessa avdrag men + tull o moms(som man inte slipper undan men som är olika summor beroende på vad det är för sak) blev den iaf billigare än att köpa den i Sverige.
    Har köpt massa saker fr Victorias Secret också o det är helt smärtfritt! Men kolla tullverket först är mtt tips!
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 22:24:28 följande:
    Wohey!!!! *vågen* Lämnat kommentar.
    OCH boppat min prajvet dress. *S* icke att förglömma!

Tack btw(för kommentaren, boppet får vi väl se om jag blir glad över, beror ju på om du var nyduschad eller inte!
  • Puffig Pingla

Nu är det nattinatti i storstan. Måste sova mig snygg till stort party i morgon kväll (märklig dag va?). Blir ingen Molly på kalaset utan en sån här (fast lång). Kommer se ut som en tuttig Leila bakar men bordskavaljern kommer få trevlig utsikt

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-14 22:24:56 följande:
    Haha, vilka trevliga citat och skyltar! Själv lever jag efter mottot: "Life is too short to drink cheap wine"
    Så sant som det är sagt!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 22:15:06 följande:
    Jag lever efter den här:
    *ASG*!! Och Yes Dear är min engelske sambo jättebra på att säja Döpraktiskt!

Suktar fortfarande på webshopparna efter än det ena än det andra, men kommer inte till skott. Retar mig att Haven bara accepterar kortbetalning, kunde de inte ha postförskott också åtminstone?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna