• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:29:20 följande:
    OCH boppat min prajvet dress. *S* icke att förglömma!Tack btw(för kommentaren, boppet får vi väl se om jag blir glad över, beror ju på om du var nyduschad eller inte!
    Det var samma dag som Binas antastades och då var jag nyduschad, dessutom spöregnade det
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 22:29:47 följande:
    Nu är det nattinatti i storstan. Måste sova mig snygg till stort party i morgon kväll (märklig dag va?). Blir ingen Molly på kalaset utan en sån här (fast lång). Kommer se ut som en tuttig Leila bakar men bordskavaljern kommer få trevlig utsikt
    Åh, de är vrålsnygga! partypingla där! natti natti
  • Pokergirl

Då det gäller tull så är det en regel på att ett paket med ett värde över 200 kr alltid ska förtullas. Ibland slinker paket som är märkta med "gift" igenom utan tull men risken är stor att man åker på tull vilket innebär 25 procent påslag.

Dock kan jag tipsa om www.ebay.de, där finns lite fina kläder om traderas utbud tryter, riskfritt ur momssynpunkt.

Siabellon: Det funkar!

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-14 22:30:05 följande:
    *ASG*!! Och Yes Dear är min engelske sambo jättebra på att säja Döpraktiskt!Suktar fortfarande på webshopparna efter än det ena än det andra, men kommer inte till skott. Retar mig att Haven bara accepterar kortbetalning, kunde de inte ha postförskott också åtminstone?
    Men har du ringt och frågat? Hon som har butiken verkar ganska flexibel. Iaf när jag varit där.

Nu ska jag gå och lägga mig!!!
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-14 22:32:33 följande:
    Då det gäller tull så är det en regel på att ett paket med ett värde över 200 kr alltid ska förtullas. Ibland slinker paket som är märkta med "gift" igenom utan tull men risken är stor att man åker på tull vilket innebär 25 procent påslag. Dock kan jag tipsa om www.ebay.de, där finns lite fina kläder om traderas utbud tryter, riskfritt ur momssynpunkt. Siabellon: Det funkar!
    Du får lära mig hur ebayshopping funkar!
    eller kanske inte...........

*svettig vid tanken på alla pengar som kommer gå åt då*

bra att det funkar nu!

natti alla!
  • Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-06-14 22:32:33 följande:
    Men har du ringt och frågat? Hon som har butiken verkar ganska flexibel. Iaf när jag varit där.Nu ska jag gå och lägga mig!!!
    Nej det har jag inte.. Värt ett försök!
  • Bina

Tjyvläser lite här snabbt ... säger nattelinatt

• Pokergirl

Siabellon: Ebay är livsfarligt, men man kan "tjäna" mkt pengar. Vi köpte vår köksfläkt från ebay italien och betalade 7 000 istället för 18 000, vagnen vi beställt gick på 5700 hos tyska ebay istället för 8500 hos babyproffsen.
    Tradera och Ebay är egentligen samma sak, ebay äger tradera om jag förstått det hela rätt så det fungerar på samma sätt.

• pumbalumba

Har precis blivit Odd Molly biten och suktar nu inför mitt första inköp. Hittade mest på country-dreams i min storlek. Vet ni om de brukar ha någon rea?

• Kajsan

Å satan! Det här var nog den finaste jag sett! Varför har jag inte sett den förut.
    Jag MÅSTE ha! Nån som vet vart den finns eller vad den heter?

www.yoox.com/item.asp&YOOX=ODD+MOLLY&dept=women&tskay=4FA1ECD0&rr=1&cod10=34131889BU&sts=sr_women80

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna