• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Innerjoin skrev 2009-06-15 14:52:33 följande:
    BÄSTASTE Traderasäljaren ever!! Jag skrev ju igår att jag budat hem ensån här på Tradera: www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/1027_916_10_...Betalade i går (hade som tur var samma bank) Är ju lite nervös att den ska komma bort i posten...Så får jag detta svar idag:"Nu har jag lagt på ditt paket men jag hade beräknat fel på portot & ber så mycket om ursäkt.Portot gick på 24:- alltså så har du fått betala alldeles för mycket.Jag tog ett eget beslut så jag skickar ditt paket som rekommenderat brev & jag bjuder på det.(74:- totalt)Vill du ha mellanskillnaden 11:- så postar jag gärna dom till dig.Som sagt så är jag ledsen för att jag beräknat fel på portot men hoppas att du blir nöjd med blusen när du får den!Önskar dig en Jätteskön sommar & önskar dig Varmt välkommen tillbaka!Väl Mött:Minna ”Guldfisken35”Jag hade betalt 36:- i porto, så jag vet inte riktigt hur hon räknar...men jag är glaaaaad !! Slipper vara nervös att den ska komma bort!!!
    Vad bra!! Jag väntar spänt på en Tradera-leverans, hoppas det kommer imorgon... *biter på naglarna*
  • Siabellon

*gråter*
    har fått leveransbesked fr Tintin nu......
    När de skulle packa min 3a lovelier så upptäckte de ett mindre fel på den o den skulle reklameras. så jag får ingen lovlelier!!!

*storgråter*

vet nån om det finns en blå sån i en webshop nånstans? Svensk helst

• Bina

Idag har jag fått världens sötaste brev.. "Molly-mail" - tack Siabellon :-P :-P har inte provat men det blir säkert toppen!

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-15 18:23:24 följande:
    *gråter* har fått leveransbesked fr Tintin nu...... När de skulle packa min 3a lovelier så upptäckte de ett mindre fel på den o den skulle reklameras. så jag får ingen lovlelier!!! *storgråter* vet nån om det finns en blå sån i en webshop nånstans? Svensk helst
    neeeeeeeeeeeeeeeej jag hinner inte hjälpa dig leta just nu men senare under kvällen kan jag ta en runda (men då har du säkert hunnit runt överallt och hittat en!)
  • Bina

... så har jag väl hämtat hem min Full embroidered smock dress också... helt underbar!! Skulle jag bli tvingad välja med kniven mot strupen så undrar jag om jag inte skulle välja den före Berry dress SÅ mysig är den! *kärlek*

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-15 18:23:24 följande:
    *gråter* har fått leveransbesked fr Tintin nu...... När de skulle packa min 3a lovelier så upptäckte de ett mindre fel på den o den skulle reklameras. så jag får ingen lovlelier!!! *storgråter* vet nån om det finns en blå sån i en webshop nånstans? Svensk helst
    Här:
    www.lejonhuset.com/products.html
    och gratis frakr! Skynda skynda!
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-15 18:37:09 följande:
    Idag har jag fått världens sötaste brev.. "Molly-mail" - tack Siabellon :-P :-P har inte provat men det blir säkert toppen!
    Åh vad bra att den kom!
    Hoppas den passar bara, säg till annars så ordnar vi det.
    Såg att Minzo har den i 3(iaf på webben) ska bara göra ett inlägg på min blogg o sen ska jag kanske göra en beställning.
    fick blusen fr MissGreta idag iaf. De skickar så fina paket så man blir tårögd! Den satt superbra, så nu vill jag ha en blå o en vit också!

Hoppas 2år är piggare hos er. vi var till dr idag o allt var ok förutom det vanliga viruset........lika bra att bereda sig på tidig kväll och vaken natt igen. då kan det bara bli bättre!

tjing på er!
  • Sommarbebben

Nu vill jag ha rea!!! Sen går jag och spar mig för de underbara höstkläderna - de ser ju helt underbara ut!

Har idag min rosa tunika med broderade blommor, vet inte vad den heter, men man känner sig så somrig i den!

Är det någon som sett jeanskjolen i strl 4 så kan ni väl hojta till, tack!

• Innerjoin
    Sommarbebben skrev 2009-06-15 19:10:32 följande:
    Nu vill jag ha rea!!! Sen går jag och spar mig för de underbara höstkläderna - de ser ju helt underbara ut! Har idag min rosa tunika med broderade blommor, vet inte vad den heter, men man känner sig så somrig i den! Är det någon som sett jeanskjolen i strl 4 så kan ni väl hojta till, tack!
    Kan finnas här: estiliodesign.se/index.php&task=view&id=52&Itemid=60 Står ju inte vad det finns för storlekar kvar.....
  • Sommarbebben

livefirst giving heter den rosa tunikan jag har på mig ju....

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna