• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-15 10:37:39 följande:
    Nu klipper jag visakortet! Den här shoppen har flera godbitar jag suktat efter men inte ens hittat i butik i Sverige... och till bra pris. Nån som shoppat här? www.fittsandcompany.com/shopping/start.php
    känner igen känslan.. jag måste tagga ner lite.. tvingade mig själv att fota och lägga upp något att sälja nu. *straffa mig själv* Det går inte att shoppa var och varannan dag.
  • Siabellon

MEn hjälp mig nu!

SKa jag behöva bli orolig? Beställde lovelier knit fr Tintin i tors kväll o har ff bara fått en prel bekräftelse! Blir ju orolig att nåt är fel nu.......

Bina: NU har du väl fått cuppisen?
    Jag fick velourroben fr Ajabaja idag och har fått avisering fr MissGreta om att jag har paket att hämta: poplinblusen. Jippie!!!!

Tänker INTE gå in på den där fittsandcompany sidan eller vad den hette. har inte råd!!!!
    *kli kli i fingrarna*

Näpp, det blir lite vila här. har varit vaken hela natten med jättesjuk 2åring......

natti natti på en stund

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-15 11:47:46 följande:
    MEn hjälp mig nu! SKa jag behöva bli orolig? Beställde lovelier knit fr Tintin i tors kväll o har ff bara fått en prel bekräftelse! Blir ju orolig att nåt är fel nu....... Bina: NU har du väl fått cuppisen? Jag fick velourroben fr Ajabaja idag och har fått avisering fr MissGreta om att jag har paket att hämta: poplinblusen. Jippie!!!! Tänker INTE gå in på den där fittsandcompany sidan eller vad den hette. har inte råd!!!! *kli kli i fingrarna* Näpp, det blir lite vila här. har varit vaken hela natten med jättesjuk 2åring...... natti natti på en stund
    Åh du också Siabellon.. här resulterade nattens gråt i sprucken trumhinna *lyckost där som får sova - jag har fixat barnvakt och skall jobba ändå* Sov gott!

Nope ingen cuppis- vi har seg brevbärare så jag har fortfarande inte fått dagens post. Jag följer dessutom mitt paket från Tintin via postens sida... du borde få bekräftelse idag tycker jag - annars ring vettja!
  • Bina

En sms-avisering damp ner.. perfekt i tid att hinna före jobbet! *vinkar*

• Stargirl

Så fort jag landar på Mallis imorgon ska jag hoppa i min "helena loves Terry" klänning ska bli så spännande att inviga den och mina andra sommar OM plagg

• Siabellon
    Stargirl skrev 2009-06-15 13:33:10 följande:
    Så fort jag landar på Mallis imorgon ska jag hoppa i min "helena loves Terry" klänning ska bli så spännande att inviga den och mina andra sommar OM plagg
    Ska du till Mallis??Mitt paradis på jorden! Var ska ni?
    O Terryklänning är en ouppnåelig dröm för mig med låånga sladdriga tuttar. Har jag nån form av halterneck(spelar ingen roll om det är bygel i eller inte) så flyter de ut över hela överkroppen som en långballong o liksom rinner ner efter sidorna.

Men lyllo dig - mallis OCH terrydress.

• Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-15 13:57:52 följande:
    Ska du till Mallis??Mitt paradis på jorden! Var ska ni? O Terryklänning är en ouppnåelig dröm för mig med låånga sladdriga tuttar. Har jag nån form av halterneck(spelar ingen roll om det är bygel i eller inte) så flyter de ut över hela överkroppen som en långballong o liksom rinner ner efter sidorna. Men lyllo dig - mallis OCH terrydress.
    Hahhaaa... vi ska till Alcudia. Vi har aldrig varit på Mallorca det ska bli första gången.
    Jag har inga tuttar alls så Terry klänningen är perfekt. Men jag köpte en stl för stor.....skulle ju ha köpt en 0 men vet inte varför jag köpte stl 1.
  • Innerjoin

BÄSTASTE Traderasäljaren ever!! Jag skrev ju igår att jag budat hem en
    sån här på Tradera: www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/1027_916_10_front_2_2.jpg
    Betalade i går (hade som tur var samma bank) Är ju lite nervös att den ska komma bort i posten...
    Så får jag detta svar idag:
    "Nu har jag lagt på ditt paket men jag hade beräknat fel på portot & ber så mycket om ursäkt.Portot gick på 24:- alltså så har du fått betala alldeles för mycket.
    Jag tog ett eget beslut så jag skickar ditt paket som rekommenderat brev & jag bjuder på det.(74:- totalt)
    Vill du ha mellanskillnaden 11:- så postar jag gärna dom till dig.
    Som sagt så är jag ledsen för att jag beräknat fel på portot men hoppas att du blir nöjd med blusen när du får den!
    Önskar dig en Jätteskön sommar & önskar dig Varmt välkommen tillbaka!
    Väl Mött:Minna ?Guldfisken35?
    Jag hade betalt 36:- i porto, så jag vet inte riktigt hur hon räknar...men jag är glaaaaad !! Slipper vara nervös att den ska komma bort!!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna