• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Skorpan08

Åhh så trött jag är nu! Idag har ju Pernilla konfirmerat sig och efter det hade vi bjudning.
    Fast Elin gjorde ju hela dagen MYCKET roligare (ironiskt menat)
    Hon somnade bra igår kväll precis som hon brukar. Maken och jag satt uppe och tittade på tv lite längre än vanligt, var väl runt midnatt när vi kom i säng. 02.14 vaknar Elin med ett skrik, hämtar henne in till oss, hon ligger och vänder och vrider på sig länge. 4.10, äntligen sover hon igen. Men då kah inte jag somna om utan då ligger jag och vände roch vrider på mig, tittar på klockan sista gången 06.10. Kl 06.45 vaknar jag igen av att jag har tio små underbara tår mellan mina revben. Elin är vaken! Underbart. Bara att kliva upp.
    Så nu känner jag mig med död än levande.
    Maken är ute och lagar på bilen, generatorn har gått sönder så han ska renovera den, då en ny "bara" kostar närmare 7000:-!!!!
    Men Elin sover sött i sin säng iaf, så jag ska strax krama kudden.
    I morgon är en ny dag!

• Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-31 17:00:41 följande:
    Nu får det va nog!
    Fin mage!
    Ja.nu tycker jag nog att hon kan komma ut.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-31 16:17:00 följande:
    Ja tror ja såg dig, hade du ett gult linne på dig?
    Ja, det hade jag! :) Var någonstan? Att du inte kom fram och sa hej. =D
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-31 17:00:41 följande:
    Nu får det va nog!
    Oj, vad toppig magen är. Snart kommer hon, det är bara en tidsfråga. Vem vet du kanske är inne på förlossningen nu? Du är inte online iaf. ;)
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 21:42:25 följande:
    Ja, det hade jag! :) Var någonstan? Att du inte kom fram och sa hej. =D
    Ni va påväg ner mot helikoptrarna tror ja, mitt på gräsmattan typ, ja va supertörstig å på väg upp mot vattnet  nee ja visste inte om det va du så det va därför ja inte hälsa

by the way vi gillade helikopter uppvisningen mycket
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 21:45:32 följande:
    Oj, vad toppig magen är. Snart kommer hon, det är bara en tidsfråga. Vem vet du kanske är inne på förlossningen nu? Du är inte online iaf. ;)
    jaa det står ju rakt ut

Hade me hoppats på att va inne nu men tji fick ja... Misstänkte att ja börja sippra vatten förut men efter lite övervägande och avvaktande så blev ja nog bara jääävligt svettig när vi va i berg å sen åkte hem sittandes i dom solvarma lädersäterna {#lang_emotions_embarassed}

Det har nämligen vart dom vanliga flytningarna efteråt...

såå det blir som sagt en juni bebis... å ja tror allt det blir en Doris men det har ja inte berättat för mannen än {#lang_emotions_djavulsk}
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-31 21:58:53 följande:
    Ni va påväg ner mot helikoptrarna tror ja, mitt på gräsmattan typ, ja va supertörstig å på väg upp mot vattnet  nee ja visste inte om det va du så det va därför ja inte hälsa by the way vi gillade helikopter uppvisningen mycket
    Åhå! Ja där vid LFK (Linköpings Flygklubb) tältet stod vi en bra stund, tills uppvisningen var slut och då gick vi neråt. Då såg du min stiliga karl också. :)

Ja helikopteruppvisningen var schysst. Men de skulle ju inte börjat med B17 planet. De två PA28:orna som flög route var ju patetiska i jämförelse... de skulle varit först, sen B17 och sen han som flög avancerat.
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 22:08:16 följande:
    Åhå! Ja där vid LFK (Linköpings Flygklubb) tältet stod vi en bra stund, tills uppvisningen var slut och då gick vi neråt. Då såg du min stiliga karl också. :)Ja helikopteruppvisningen var schysst. Men de skulle ju inte börjat med B17 planet. De två PA28:orna som flög route var ju patetiska i jämförelse... de skulle varit först, sen B17 och sen han som flög avancerat.
    våra vägar korsades välldigt snabbt (trots värmen) när ni nästan va nera där vi vandra vidare å köppte varsin glass å sen stod vi uppe vid vägen å kolla på helikoptern sen knalla vi heeela backen ner för mannen ville se badplatsen å sen åkte vi hem
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-31 22:15:20 följande:
    våra vägar korsades välldigt snabbt (trots värmen) när ni nästan va nera där vi vandra vidare å köppte varsin glass å sen stod vi uppe vid vägen å kolla på helikoptern sen knalla vi heeela backen ner för mannen ville se badplatsen å sen åkte vi hem
    Där ser man. :)
    Leos och Vincents mamma var också där med sin familj, sprang du på dem också? :)
    Det gjorde inte jag. :(
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4