• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin

nån som vill ha en skitunge?
    Nellie roade sig med att vara klarvaken och härja runt mellan klockan 11 och 1 inatt.... Och när hon äntligen blev tyst så satte lillfisen i magen igång med att sparka runt som en galning och hoppa på kissblåsan....
    Känns såååååå inspirerande att snart åka iväg och jobba till halv fem i eftermiddag.
    Åhhh vad jag vill vara föräldraledig nu!

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-31 23:01:09 följande:
    Där ser man. :)Leos och Vincents mamma var också där med sin familj, sprang du på dem också? :)Det gjorde inte jag. :(
    Ne ja spanade lite etfter den bruna vagnen men såg den inte va ju rätt bra med folk..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

*hohooo beebis vad gör duu?* knackar lite på magen*dax å komma uut nuu*

• thelifesaviour

Oh, min faster är gravid, så det blir en liten kusin i januari! :D

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-01 08:35:29 följande:
    *hohooo beebis vad gör duu?* knackar lite på magen*dax å komma uut nuu*
    säger detsamma... nja ok då, en vecka till....
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 08:39:24 följande:
    Hihi så mysigt
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 09:10:16 följande:
    säger detsamma... nja ok då, en vecka till....
    Ja du är ju iallafall inte över tiden

men nu har ja veckan planerad:

tisdag - morfars begravning
    onsdag - BM
    torsdag - tvätttid på kvällen så då kommer ja föda barn

Ja har precis vart lite barnvakt åt en liten snart 3månaders Theo som har suttit å skrattat åt mig i en timma medans hans mamma va hos tandläkarn å lagom när mamsen kom sa sa det PANG i blöjan...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-01 10:01:53 följande:
    Ja du är ju iallafall inte över tiden men nu har ja veckan planerad: tisdag - morfars begravning onsdag - BM torsdag - tvätttid på kvällen så då kommer ja föda barn Ja har precis vart lite barnvakt åt en liten snart 3månaders Theo som har suttit å skrattat åt mig i en timma medans hans mamma va hos tandläkarn å lagom när mamsen kom sa sa det PANG i blöjan...
    nej inte än, men kan ge mig fan på att det blir det bara därför...
    det är bra när de bajsar när de "rätta" finns i närheten..
  • Leos och Vincents mamma

Jag såg ingen av er i Berg igår. Däremot sprang vi på ett par kompisar o en granne

Shit vad varmt det är! Men inte klaga nu, nu när det är sommar precius som jag vill ha Redan imorgon ska det bli sämre
    Men jag som hela tiden sagt att jag vill vara gravid o ha mage på sommaren nästa gång, för det ser mycket mysigare ut på sommaren än vintern, ändrar mig nog nu När jag knappt ens orkar med mig själv i denna värme som ogravid så vet i sjutton {#lang_emotions_undecided}

Alltid lika spännade varje dag nu o logga in för att se om du Fru T ligger o föder barn, nu får det vara dags tycker jag!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Skorpan08 skrev 2009-05-31 19:57:48 följande:
    Åhh så trött jag är nu! Idag har ju Pernilla konfirmerat sig och efter det hade vi bjudning.Fast Elin gjorde ju hela dagen MYCKET roligare (ironiskt menat)Hon somnade bra igår kväll precis som hon brukar. Maken och jag satt uppe och tittade på tv lite längre än vanligt, var väl runt midnatt när vi kom i säng. 02.14 vaknar Elin med ett skrik, hämtar henne in till oss, hon ligger och vänder och vrider på sig länge. 4.10, äntligen sover hon igen. Men då kah inte jag somna om utan då ligger jag och vände roch vrider på mig, tittar på klockan sista gången 06.10. Kl 06.45 vaknar jag igen av att jag har tio små underbara tår mellan mina revben. Elin är vaken! Underbart. Bara att kliva upp.Så nu känner jag mig med död än levande.Maken är ute och lagar på bilen, generatorn har gått sönder så han ska renovera den, då en ny "bara" kostar närmare 7000:-!!!!Men Elin sover sött i sin säng iaf, så jag ska strax krama kudden.I morgon är en ny dag!
    Usch, det låter inte kul. Det är jobbigt när de inte sover som de ska, framför allt när man är van vid att de brukar göra det.
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 08:39:24 följande:
    Vad mysigt
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4