• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 18:01:58 följande:
    Jag är bra på att äta mat
    o backa med släpa...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 18:03:10 följande:
    o backa med släpa...
    JA inte att förglömma! det är en jävligt bra egenskap!

Å snart hoppas ja att jag är bra på att trycka ut EN unge...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 18:06:19 följande:
    JA inte att förglömma! det är en jävligt bra egenskap!Å snart hoppas ja att jag är bra på att trycka ut EN unge...
    det kommer du klara galant.efter mycket skrik och svordommar så kommer alltid bebben ut
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-06 18:12:19 följande:
    det kommer du klara galant.efter mycket skrik och svordommar så kommer alltid bebben ut
    Ja ellerhur, på ett eller annat sätt dock har ja ingen som hällst lust att vänta mer nu!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 18:14:42 följande:
    Ja ellerhur, på ett eller annat sätt dock har ja ingen som hällst lust att vänta mer nu!
    inte jag heller, nu blir det varmt bad med vinglas i handen (innehållande svartavinbärsaft)
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 18:14:42 följande:
    du har en riktigt envis tös i magen.
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-06-06 18:01:26 följande:
    Åh vad glad jag är när mannen är glad Han går som Gruppledare i sommar på jobbe å sen ser det ut som det blir hund tidigare än vi tänkt för han som är hundförare nu kanske ska placeras om då han börjar tröttna (gammal) å hunden snart har gjort sitt. Å då är det Tedde dom vill ha i den tjänsten eftersom han redan är utbildad hundförare  jääääj, blir lite tight me vovve åsså, men det funkade ju bra me stora Hanni å tre kissar! å en tidigare utgift än vi tänkt oss men men man får göra det bästa av situationen allt går bara man vill! Vi får väll hitta nå torp i skogen å bosätta oss i eller nåt  han skulle ju igentligen inte gå på den tjänsten om en 4-5 år typ men nu kanske det blir om ca 1 år iställe...
    Mysigt med vovve
    Hur funkar det då? Skaffar ni en valp som din sambo får lära upp eller blir det en "färdig" tjänstehund?
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:24:24 följande:
    roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...
    vi som hänger kvar måste väl vara väldigt blinda som inte märker av den hatiska stämningen
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:41:18 följande:
    vi som hänger kvar måste väl vara väldigt blinda som inte märker av den hatiska stämningen
    ja tydligen så är stäningen så tryckt att man kan ta på den och folk grupperar sig och fryser ut varandra...
    vet inte om det bara är jag som lever i min egna lilla värld här hemma alldeles ensam som inte märker av det...
    blonda är vi dock allihopa..
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 18:45:05 följande:
    ja tydligen så är stäningen så tryckt att man kan ta på den och folk grupperar sig och fryser ut varandra... vet inte om det bara är jag som lever i min egna lilla värld här hemma alldeles ensam som inte märker av det... blonda är vi dock allihopa..
    oj oj oj! Jag måste verkligen vara totalt blind som missat det
    Skyller på en degig gravidhjärna och konstant sömnbrist
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4