• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin
    AllieF skrev 2009-06-06 14:44:59 följande:
    Är tråden bara till för föräldrar i Linköping, eller kan en graviding hoppa in också? :) Hittade ingen annan Linköpingstråd.
    välkommen
    När är det dags?
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:24:24 följande:
    roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...
    ja jag är tydligen fortfarande lika blond trisst är det iallafall...

Men ja ska ingenstans!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Mmmm Jordgubbar å mjölk Tack älskling!

Å lite senare får ja hemleverans me McD

Nu mår ja lite bättremen magen MORRAR åt mig, inte det vanliga hungersmorret utan detta låter helroligt men ja tror det är tarmarna som har fått mer plats för magen hänger mellan knäna på mig känns d som {#lang_emotions_tongue_out} å dessutom tömmer ja mig ju helatiden...

Nu ska ja njuta av min ensamhet...

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:24:24 följande:
    roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...
    kan bara hålla med
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-06-06 14:44:59 följande:
    Är tråden bara till för föräldrar i Linköping, eller kan en graviding hoppa in också? :) Hittade ingen annan Linköpingstråd.
    välkommen hit.hit är alla välkomna
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-06 17:41:34 följande:
    ja jag är tydligen fortfarande lika blond trisst är det iallafall... Men ja ska ingenstans!
    japp, lika blond är jag...

här blir det kycklinggryta a'la heaven för fy fan va god jag lyckades göra den... lite av det här o lite av det där o voila så blev det underbart...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:48:26 följande:
    japp, lika blond är jag...här blir det kycklinggryta a'la heaven för fy fan va god jag lyckades göra den... lite av det här o lite av det där o voila så blev det underbart...
  • Firstandhappy

jantelagen är till för dom som inte kan nåt... fy fan va jag är bra på att laga mat...{#lang_emotions_cool}

• Fru T

Åh vad glad jag är när mannen är glad

Han går som Gruppledare i sommar på jobbe å sen ser det ut som det blir hund tidigare än vi tänkt för han som är hundförare nu kanske ska placeras om då han börjar tröttna (gammal) å hunden snart har gjort sitt. Å då är det Tedde dom vill ha i den tjänsten eftersom han redan är utbildad hundförare {#lang_emotions_laughing} jääääj, blir lite tight me vovve åsså, men det funkade ju bra me stora Hanni å tre kissar! å en tidigare utgift än vi tänkt oss men men man får göra det bästa av situationen allt går bara man vill! Vi får väll hitta nå torp i skogen å bosätta oss i eller nåt {#lang_emotions_tongue_out} han skulle ju igentligen inte gå på den tjänsten om en 4-5 år typ men nu kanske det blir om ca 1 år iställe...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:59:45 följande:
    jantelagen är till för dom som inte kan nåt... fy fan va jag är bra på att laga mat...
    Jag är bra på att äta mat
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4