• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin

Imorgon ska Nellie på sitt första "riktiga" barnkalas utan mamma och pappa.... Hjälp vad stor hon börjar bli! Tur att det kommer en ny liten bebis så småningom

• Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:58:45 följande:
    Imorgon ska Nellie på sitt första "riktiga" barnkalas utan mamma och pappa.... Hjälp vad stor hon börjar bli! Tur att det kommer en ny liten bebis så småningom
    vad skoj för henne.när är du beräknad att få nästa barn?
  • dinana

Det jag har märkt är att det är vi gravida som hänger kvar... eller... humm, fast jag är ju inte gravid längre insåg jag precis.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:56:32 följande:
    oj oj oj! Jag måste verkligen vara totalt blind som missat det Skyller på en degig gravidhjärna och konstant sömnbrist
    samma här....
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-06-06 19:18:07 följande:
    vad skoj för henne.när är du beräknad att få nästa barn?
    22 september
    Är i v25 nu! tiden bara flyger iväg den här graviditeten
    Får nästan lite ångest över hur snabbt det går!
    När jag väntade Nellie visste jag ju att vi skulle vilja ha ett till barn nån gång, men den här gången kan det ju faktiskt vara sista gången, så då vill jag verkligen hinnan njuta av graviditeten och varenda liten spark ifrån lillan därinne...
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 19:34:03 följande:
    22 september Är i v25 nu! tiden bara flyger iväg den här graviditeten Får nästan lite ångest över hur snabbt det går! När jag väntade Nellie visste jag ju att vi skulle vilja ha ett till barn nån gång, men den här gången kan det ju faktiskt vara sista gången, så då vill jag verkligen hinnan njuta av graviditeten och varenda liten spark ifrån lillan därinne...
    tyckte det va igår jag kissade på stickan och insåg att jag inte skulle få dricka redbull & vodka den helgen heller... nu har man 25 dagar kvar...
    har totalt glömt bort stundvis att man ska ha barn igen..
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 19:36:54 följande:
    tyckte det va igår jag kissade på stickan och insåg att jag inte skulle få dricka redbull & vodka den helgen heller... nu har man 25 dagar kvar... har totalt glömt bort stundvis att man ska ha barn igen..
    precis!
    Fick lite molvärk i ryggslutet och nere i magen igår, första tanken var
    "fan nu kommer mensen, det blev ingen bebis den här månaden".
    Sen fick jag en rejäl spark på blåsan som fick mig på andra tankar
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:39:45 följande:
    Mysigt med vovve Hur funkar det då? Skaffar ni en valp som din sambo får lära upp eller blir det en "färdig" tjänstehund?
    troligtvis så köper vi en lite äldre valp runt halvåret eller så, dom färdiga hundarna är riktigt dyra många 0or handlar det om..

men vi får ju se hur det blir
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Nu kom hemleveransen från McD

trevligt det är att bli upppassad på...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

här blir det kaffe o negerbollar o massage för en utmattad kvinna som nu gråter för ALLT...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4