• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-08 10:30:26 följande:
    Var inte det är du snäll, du ska vara lycklig att du inte har min klåda men om du vill testa så kan du leta reda på en hög me brännnässlor å dra ner byxorna å sätta dig där en stund Du hade ju dina komplikationer å dom är ja välldigt glad att JAG sluppit..
    Ja man VILL ju inte må dåligt frivilligt.
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 10:42:50 följande:
    vi får göra en stor marängtårta med jordgubbar till nästa fikaträff.då lär det bli slagsmål om jordgubbarna*haha*här ska vi ta och göra oss i ordning för att hämta stota tösen om en timme.undrar om hon kommer lukta ladugård.deras klass är på bondgårdsbesök idag
    Åh vad gott!!
    Spännande med besök på lantgården ju
    dinana skrev 2009-06-08 10:45:53 följande:
    Har en liten fundering angående barnbidrag... hur funkar det. Får ju barnbidrag för Molly 1050 kr.. Men borde jag inte få för Leonard också då? Han är ju ändå född 19 maj...  eller när brukar det börja gälla.
    Då kommer du få 2200:- utbetalt i 20 juni.
    Det utbetalas alltid månaden efter.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 10:49:42 följande:
    Då kommer du få 2200:- utbetalt i 20 juni. Det utbetalas alltid månaden efter.
    Aha, okej.. där ser man.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 10:42:52 följande:
    Har en hög med brännässlor i trädgården...  =)
    hehe sedär då är det bara att du drar ner bysserna å slår dig ner
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ja satte mig i duschen en stund för det klia så dant å självklart va ja tvungen att börja böla åsså så stackars mannen vakna å kommer inrusande i badrummet... Va skönt det kommer bli för oss båda när det är över

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 11:26:34 följande:
    hehe sedär då är det bara att du drar ner bysserna å slår dig ner
    haha

kikar in lite snabbt innan vi ska gå på promenad.

vi får komma på nån dag vi kan ha en trevlig fika.
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 11:08:59 följande:
    Aha, okej.. där ser man.
    Japp så min tös kommer ha en skuld till mig det ska hon få höra när hon tjatar om nya skor när hon är tonåring {#lang_emotions_tongue_out}

"Du kom försent å jävlades så mycket så du är skyldig mig ett barnbidrag"

{#lang_emotions_djavulsk}
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-06-08 10:42:25 följande:
    Ja jag med.. men jag ville ju så gärna vilja vara gravid fullt ut en gång. Men som någon skre v till mig så kanske det är tredje gången gillt så gäller.. eller för min del fjärde gången gillt då. Men det blir nog inte ännu på ett par år. Och jag är inte så sugen på att bli snittad en gång till.... så jag vet inte riktigt hur jag skall gå till väga nu. Måste man bli snittad, eller kan man välja själv?
    Eftersom du gjort två snitt så blir det snitt nästa gång oxå. Man får inte föda vaginalt då, för livmodern kan spricka. Dessutom får man inte göra för många snitt heller, tre brukar vara max.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-08 12:06:22 följande:
    Eftersom du gjort två snitt så blir det snitt nästa gång oxå. Man får inte föda vaginalt då, för livmodern kan spricka. Dessutom får man inte göra för många snitt heller, tre brukar vara max.
    Mmm... då sprack ju drömmen om att skaffa många barn då.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 11:28:16 följande:
    Ja satte mig i duschen en stund för det klia så dant å självklart va ja tvungen att börja böla åsså så stackars mannen vakna å kommer inrusande i badrummet... Va skönt det kommer bli för oss båda när det är över
    skojar du med mig eller!! Vill bara ha tillbaka mig själv o slippa sitta o böla för allt o inte ha något tålamod..
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-06-08 12:11:07 följande:
    Mmm... då sprack ju drömmen om att skaffa många barn då.
    Ja, tyvärr. Vet en som gjort 5 snitt, men det var väldigt mycket komplikationer under graviditet o förlossning. De avrådde henne redan vid 4:e barnet, men hon vägrade att lyssna, vilket resulterade i att nästan både hon o barnet dog.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4