• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 19:35:16 följande:
    Det blir en resa till Turkiet. All inclusive och ett vattenparadis. 10 000 kvm vattenland Lucas kommer älska stället!Vi tittade på en LG KC910 Renoir, men det blev den nya samsungen istället. S8300Ultra touch med 8 megapixel, bildstabilisator och blixt. Jag tar så mycket kort så en bra kamera var viktig för mig. Patrik tog en likadan. De var ganska dyra men vi fick så mycket pengar i bröllopspresent att det räcker till både mobiler och resa Vad skönt att ni känner så!Patrik tog en promenad med barnen till Ryd i morse. Han köpte färskt bröd på bageriet så vi fick en brakfrukost! Men han saknar inte det stället sa han!
    vad bra att ni fann mobiler.jag använder bara mobilens kamera.blir superbra bilder.er resa låter toppenbra.

hoppas ni har haft en bra dag.här är man helt slut då vi har en 5 månaders valp på besök som inte kan vara still.övertrött hundvalp är inte skoj.

förstår att din man inte saknar ryd,är det länge sen han bodde där?

vi ångrar inte en minut att vi flyttade tbx till skägget.nu kan våra barn vara barn,vara ute och leka osv.

är det nån som vill ta en fika i veckan?
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 18:51:20 följande:
    JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet* Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt... Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!! *SUCK* *SPOTTåFYåFRÄS* sorry om ja bara gnäller nuförtin
    det är okej, vet hur du känner...
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-08 19:12:42 följande:
    Nu tar nog inte jag mig ur soffan mer idag... Efter morgonpromenad med hundarna, jobbet, eftermiddagspromenad med hundarna och avslutningsvis veckans storhandling på Maxi så mår mina fogar inte bra... När det värkte som värst i fogarna på Maxi trodde jag nästan ungen skulle ramla ut när som helst! Börjar undra om det verkligen kommer gå att jobba en hel månad till.....
    får ta o tagga ner o börja ta det lugnare...
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 20:10:22 följande:
    vad bra att ni fann mobiler.jag använder bara mobilens kamera.blir superbra bilder.er resa låter toppenbra. hoppas ni har haft en bra dag.här är man helt slut då vi har en 5 månaders valp på besök som inte kan vara still.övertrött hundvalp är inte skoj. förstår att din man inte saknar ryd,är det länge sen han bodde där? vi ångrar inte en minut att vi flyttade tbx till skägget.nu kan våra barn vara barn,vara ute och leka osv. är det nån som vill ta en fika i veckan?
    jag tar gärna en fika.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T

Vart på apoteket å frågat om vad ja ska ta mig till me min klåda, blev tipsad om en fet fotcreme för varma å ömma fötter me menthol i.

Nu har ja smörjt in rumpa, lår å mage å bara njuuuuter av att det kyler så bra!!

Fatta va bra den måste kännas när man har trötta fötter, tänk en dag i högklackat eller liknande

ACO Fotkräm mjukgörande Special Care

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 21:29:49 följande:
    Vart på apoteket å frågat om vad ja ska ta mig till me min klåda, blev tipsad om en fet fotcreme för varma å ömma fötter me menthol i. Nu har ja smörjt in rumpa, lår å mage å bara njuuuuter av att det kyler så bra!! Fatta va bra den måste kännas när man har trötta fötter, tänk en dag i högklackat eller liknande ACO Fotkräm mjukgörande Special Care
    du skulle ha en sån där liten handfläkt o sitta o blåsa med på magen för att förstärka kyleffekten..
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 20:55:56 följande:
    får ta o tagga ner o börja ta det lugnare...
    jo... men både jobbet och hundarna är ju sånt jag måste göra även om det straffar sig efteråt...
    Ska bli så skönt när huset är färdigrenoverat att så att vi är två om markservicen!!!
    Eller rättare sagt när sambon får ta allt och jag får ligga på soffan och käka praliner
    Fast då är väl barnet ute för länge sen...
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 21:38:44 följande:
    du skulle ha en sån där liten handfläkt o sitta o blåsa med på magen för att förstärka kyleffekten..
    det brukar jag göra när jag har solsveda, plocka fram fläkten Sven, smörja in mig med kylande och sen låta fläkten stå på rotering och blåsa på mig. Borde kanske funka mot kliande bristningar också. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 21:38:44 följande:
    ja det vore nåt men d har ja ingen
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-08 21:50:53 följande:
    ja det vore nåt men d har ja ingen
    har tyvär bara stor golvfläkt annars hade jag kommit med den..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4