• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 09:03:10 följande:
    Nepp här händer det inte ett skit! Mormor kommer å tröstar mig me jordgubbar å hembakta drömmar efter lunch
    mums vad gott.jordgubbar sitter aldrig fel
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 09:14:38 följande:
    mums vad gott.jordgubbar sitter aldrig fel
    ne verkligen inte, ja skulle kunna LEVA på jordgubbar sommaren igenom åmannen likaså

Men just nu förder ja nog fan hällre barn...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 09:03:10 följande:
    Nepp här händer det inte ett skit! Mormor kommer å tröstar mig me jordgubbar å hembakta drömmar efter lunch
    Men va tusan gör du här då.. sa vi inte nyss att du skulle vara på sjukhuset? Humm, hade du fått tid för igångsättning?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 09:27:34 följande:
    Men va tusan gör du här då.. sa vi inte nyss att du skulle vara på sjukhuset? Humm, hade du fått tid för igångsättning?
    jadu bra fråga, igårkväll känndess det verkligen som att det va på väg att hända saket men nedå tji fick ja...

Japp igångsättning i helgen men ja hoppas verkligen ja slipper det, både för att ja inte vill gå så länge OCH för att ja inte vill bli igångsatt
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-08 09:22:46 följande:
    ne verkligen inte, ja skulle kunna LEVA på jordgubbar sommaren igenom åmannen likaså Men just nu förder ja nog fan hällre barn...
    samma här så välkommen i klubben.jag är tokig i jordgubbar.en dag utan jordgubbar på sommaren är rena döden*skratt*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-08 08:57:06 följande:
    Ja, tyvärr verkar det vara så. Men hoppas på lite solsken så att jordgubbarna inte ruttnar bort innan midsommar.
    det får man hoppas
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 09:35:30 följande:
    jadu bra fråga, igårkväll känndess det verkligen som att det va på väg att hända saket men nedå tji fick ja... Japp igångsättning i helgen men ja hoppas verkligen ja slipper det, både för att ja inte vill gå så länge OCH för att ja inte vill bli igångsatt
    Usch, nej det får vi ju inte hoppas. Du får ta och röra på dig så att hon tittar ut illa kvickt. Springa i trappor brukar ju göra susen =)
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 09:41:47 följande:
    Usch, nej det får vi ju inte hoppas. Du får ta och röra på dig så att hon tittar ut illa kvickt. Springa i trappor brukar ju göra susen =)
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont..

Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg

Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN..

(ups orkar inte sudda å skriva om)
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 09:37:31 följande:
    samma här så välkommen i klubben.jag är tokig i jordgubbar.en dag utan jordgubbar på sommaren är rena döden*skratt*
    Jag är likadan, skulle kunna leva på jordgubbar!!
    Fru T skrev 2009-06-08 09:45:00 följande:
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont..Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN..(ups orkar inte sudda å skriva om)
    Nej, dessutom är det ju bättre att vara stilla så du är någorlunda utvilad.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 09:45:00 följande:
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont.. Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN.. (ups orkar inte sudda å skriva om)
    Får hoppas att det är tecken på att hon kommer ut snart då. De brukar ju lugna ner sig när det är på g. Så får hoppas för din del att det blir snart.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4