• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 15:27:42 följande:
    Nu har jag och sambon varit i Norrköping och köpt en superfin vagn till lilla Det blev en begagnad Emmaljunga City Cross + citykorg. Uthämtad i augusti -07 och ser helt oanvänd ut! Svart och chockrosa, så nu hoppas jag att lillasyster i magen verkligen är en lillasyster Provkörde en runda med Nellie i sittdelen och shit vad lätt den rullar!Kändes till och med snäppet smidigare än vår Brio Race som är betydligt mindre!
    Trevligt me vagnköp
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 14:57:59 följande:
    Suuuper grattis Om det är fint väder kanske vi kan sitta på baksidan här me lite fika, finns en liten sandlåda för busungarna...Om ja fortfarande är tjock vill säga
    Tack så mycket!

Det gör vi gärna! Men för din skull hoppas jag att tösabiten är ute
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 15:51:00 följande:
    Tack så mycket!Det gör vi gärna! Men för din skull hoppas jag att tösabiten är ute
    hehe joo det gör vi alla men är hon inte ute så får vi ta en fika här för MIN skull
     Hur ser vädret ut dom kommande dagarna tro??

Ja tycker att det skulle va lagom att åka in i morron bitti när mannen går av sitt pass å då kan ja ja kanske ta en fika här ändå men några dagar senare i veckan
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-07 16:01:41 följande:
    hehe joo det gör vi alla men är hon inte ute så får vi ta en fika här för MIN skull  Hur ser vädret ut dom kommande dagarna tro?? Ja tycker att det skulle va lagom att åka in i morron bitti när mannen går av sitt pass å då kan ja ja kanske ta en fika här ändå men några dagar senare i veckan
    Åh, hoppas det blir en dag då jag är ledig!

Grattis Jenny, bra att allt blev perfekt. Fint väder fick ni också. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 16:01:41 följande:
    hehe joo det gör vi alla men är hon inte ute så får vi ta en fika här för MIN skull  Hur ser vädret ut dom kommande dagarna tro??Ja tycker att det skulle va lagom att åka in i morron bitti när mannen går av sitt pass å då kan ja ja kanske ta en fika här ändå men några dagar senare i veckan
    Ingen aning hur vädret ser ut faktiskt. Hoppas på fint  Klart att vi tar en fika för DIN skull
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 16:25:45 följande:
    Åh, hoppas det blir en dag då jag är ledig!Grattis Jenny, bra att allt blev perfekt. Fint väder fick ni också. :)
    Vi kan fika många gånger
    Tack, ja det var helt fantastiskt på alla sätt. Förutom barnens födelse så är det det största! Vädret blev ju helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt.
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 16:57:11 följande:
    Ingen aning hur vädret ser ut faktiskt. Hoppas på fint  Klart att vi tar en fika för DIN skull Vi kan fika många gånger Tack, ja det var helt fantastiskt på alla sätt. Förutom barnens födelse så är det det största! Vädret blev ju helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt.
    Vi kanske får ta en impulsfika får helt enkelt se hur det ser ut på förmiddan med vädret å bestämma efter det
    För skönas för mig just nu är ju om vi kan va här så ja slipper fara runt å då är det ju bra om vi kan va ute för tror inte barnen blir såå roade av alla ikke befintliga leksaker här ja förutom katterna då {#lang_emotions_tongue_out}

men om ja tänker efter så ska det väll inte  såå svårt för mig att sätta mig i bilen å åka hem te nån om det regnar heller, inte om ja mår som idag iallafall...
  • Fru T

glömde det sista...

Men vilket fall känns det som impulsfika med bestämning samma dag är det som gäller

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack!Absolut, det gör jag så gärna!Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    jag tar gärna en fika nästa vecka

här är man på depphumör.nu har min make fått sin identitet stulen.så nån okänd har öppnat en sida på badoo med makens identitet.maken anmälde detta för ett år sedan när hans msn blev kapad.de på msn gör inget och ploisen bryr sig inte.

jag hade 1-2 som stal min identitet för ett par år sedan.de skaffade internet,tidnibgar,tågbiljetter mm i mitt namn och personnr.de tom försökte få lägenhet i mitt namn och personnr

det var banne mig bättre förr innan tekniken fanns
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-07 17:18:25 följande:
    Vi kanske får ta en impulsfika får helt enkelt se hur det ser ut på förmiddan med vädret å bestämma efter det För skönas för mig just nu är ju om vi kan va här så ja slipper fara runt å då är det ju bra om vi kan va ute för tror inte barnen blir såå roade av alla ikke befintliga leksaker här ja förutom katterna då men om ja tänker efter så ska det väll inte  såå svårt för mig att sätta mig i bilen å åka hem te nån om det regnar heller, inte om ja mår som idag iallafall...
    Absolut! Det är helt klart smidigast för alla tror jag att vara ute
    Familjetrollet skrev 2009-06-07 17:20:45 följande:
    jag tar gärna en fika nästa veckahär är man på depphumör.nu har min make fått sin identitet stulen.så nån okänd har öppnat en sida på badoo med makens identitet.maken anmälde detta för ett år sedan när hans msn blev kapad.de på msn gör inget och ploisen bryr sig inte.jag hade 1-2 som stal min identitet för ett par år sedan.de skaffade internet,tidnibgar,tågbiljetter mm i mitt namn och personnr.de tom försökte få lägenhet i mitt namn och personnrdet var banne mig bättre förr innan tekniken fanns
    Då får vi se till att det blir en fika
    Men fy vad läskigt!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 17:49:13 följande:
    Absolut! Det är helt klart smidigast för alla tror jag att vara ute

Då får vi se till att det blir en fika Men fy vad läskigt!!
    ja det är hemskt.de stänger inte ner sidan.maken har gjort all han kan.

jag gärna en fika med er nån dag.enklast är när barnen har sommarlov.men vi kan ju ses annars i ekdungen nån dag oxå

Fru T

hoppas du föder snart
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4