Familjetrollet skrev 2009-06-08 13:22:51 följande:
spännande.vart ska ni reas?kan tipsa att Lg mobiler är kanon.jag har LG kc550 kostar lite men den är toppenbra och kameran är superbra.här är man nyss hemkommen från en jobbig promenad.glyttingebacken är för myckt för mitt bäcken.idag kom vi fram snabbt då lillan hade med sig sin "nya"kompis.trist att de ska flytta utomlands framöver.det är verkligen skillnad på barn här och i ryd.här får äntligen våra barn vara ute och leka utan att bli slagna och få fula ord efter sig.idag blev det inte regn för en gångs skull
Det blir en resa till Turkiet. All inclusive och ett vattenparadis. 10 000 kvm vattenland

Lucas kommer älska stället!
Vi tittade på en LG KC910 Renoir, men det blev den nya samsungen istället. S8300Ultra touch med 8 megapixel, bildstabilisator och blixt. Jag tar så mycket kort så en bra kamera var viktig för mig. Patrik tog en likadan. De var ganska dyra men vi fick så mycket pengar i bröllopspresent att det räcker till både mobiler och resa
Vad skönt att ni känner så!
Patrik tog en promenad med barnen till Ryd i morse. Han köpte färskt bröd på bageriet så vi fick en brakfrukost! Men han saknar inte det stället sa han!