• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 17:26:32 följande:
    ja det märkt vi nog.självklart regnade det när vi etill centrum
    vad annars, tur att jag gav sambon kortet så han får handla på vägen hem idag... jag stannar inomhus....
  • Fru T

JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet*

Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu

Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt...

Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!!

*SUCK*

*SPOTTåFYåFRÄS*

sorry om ja bara gnäller nuförtin

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-08 17:04:31 följande:
    Första dagen på jobbet idag! Gick huur bra som helst, men nu jävlar är ischiasen och jävlas, på båda sidorna. Kommer sova gott ikväll. :)
    Skojsigt vad är det för jobb?
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-08 18:51:57 följande:
    Skojsigt vad är det för jobb?
    Jobbar på ett bed and breakfast. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T

Det blir ju inte bättre av att ja inte längre vågar ta mig ut på egen hand då ja även igår fick ett jädra yrselanfall när ja va på maxi å stundtals får så ont när ja går att ja inte kan röra på mig... då vill ja inte va själv!

Känner mig helt fängslad

Bara sitta still i soffan gör ju ont... men det är inte höfterna eller värkar eller nåt sånt, nee det hugger å ilar neråt för att hon rör på sig...

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-08 18:53:30 följande:
    Jobbar på ett bed and breakfast. :)
    Låter mysigt
  • Fru T

hahah måste bara berätta att ja satt å drog me naglarna på magen förut (kunde bara inte låta bli) å ja rös så ja fick knottror över heeela kroppen. Ja kunde inte sluta å tillslut satt ja å verkligen Kliade magen å ja trodde fan det skulle gå för mig å det hade det säkert gjort om ja fortsatt

Såå illa kliar det!!

• SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-06-08 18:51:20 följande:
    JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet* Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt... Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!! *SUCK* *SPOTTåFYåFRÄS* sorry om ja bara gnäller nuförtin
    Du om nån har verkligen rätt att gnälla precis hur mycket som helst!
    Minst vilket helvete den där tiden på övertid var....
    Men när du minst anar det kanske det smäller till!
  • SmileyMalin

Nu tar nog inte jag mig ur soffan mer idag...
    Efter morgonpromenad med hundarna, jobbet, eftermiddagspromenad med hundarna och avslutningsvis veckans storhandling på Maxi så mår mina fogar inte bra...
    När det värkte som värst i fogarna på Maxi trodde jag nästan ungen skulle ramla ut när som helst!
    Börjar undra om det verkligen kommer gå att jobba en hel månad till.....

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 13:22:51 följande:
    spännande.vart ska ni reas?kan tipsa att Lg mobiler är kanon.jag har LG kc550 kostar lite men den är toppenbra och kameran är superbra.här är man nyss hemkommen från en jobbig promenad.glyttingebacken är för myckt för mitt bäcken.idag kom vi fram snabbt då lillan hade med sig sin "nya"kompis.trist att de ska flytta utomlands framöver.det är verkligen skillnad på barn här och i ryd.här får äntligen våra barn vara ute och leka utan att bli slagna och få fula ord efter sig.idag blev det inte regn för en gångs skull
    Det blir en resa till Turkiet. All inclusive och ett vattenparadis. 10 000 kvm vattenland Lucas kommer älska stället!
    Vi tittade på en LG KC910 Renoir, men det blev den nya samsungen istället. S8300Ultra touch med 8 megapixel, bildstabilisator och blixt. Jag tar så mycket kort så en bra kamera var viktig för mig. Patrik tog en likadan. De var ganska dyra men vi fick så mycket pengar i bröllopspresent att det räcker till både mobiler och resa
    Vad skönt att ni känner så!
    Patrik tog en promenad med barnen till Ryd i morse. Han köpte färskt bröd på bageriet så vi fick en brakfrukost! Men han saknar inte det stället sa han!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4