• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy

skit igen, står på skatteverkets hemsida att de skulle utbetalas 09-06-06 men kollar jag mitt konto finns inga pengar o inga pengar på G in heller.... suck, vad är det för fel nu då???

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 08:08:35 följande:
    sovit jättedåligt o ont... börjar dagen med att trampa hål i foten på willes leksaker..
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötterna

ni med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:17:53 följande:
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötternani med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
    oh så skoj1 ingen aning hur man gör, men när du klurat ut det får du säga till :D
  • LillaLilli

jo nu vet jag hur man gör en ny grupp!!

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:17:53 följande:
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötternani med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
    om du är med i någon grupp innan så¨står ju det under information på din sida. då trycker du där och "visa alla grupper" då kommer en lista upp och längst upp står det "skapa en ny grupp"
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 08:22:08 följande:
    om du är med i någon grupp innan så¨står ju det under information på din sida. då trycker du där och "visa alla grupper" då kommer en lista upp och längst upp står det "skapa en ny grupp"
    tack då ska jag fixa en grupp på FB.ni som vill ha namnet kan inboxa mig här eller på FB
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:25:23 följande:
    tack då ska jag fixa en grupp på FB.ni som vill ha namnet kan inboxa mig här eller på FB
    så lite så. hoppas du förstod vad jag menade.. :P
  • JePaLuLi

Ingen som är sugen på Kina-buffé på ikano idag? Har varit sugen på det lääänge nu Men liksom inte haft tid.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 08:26:54 följande:
    Ingen som är sugen på Kina-buffé på ikano idag? Har varit sugen på det lääänge nu Men liksom inte haft tid.
    Kina-Buffé är det där på Chili?
    Fast jag är inte så sugen på det, om jag ska vara ärlig. Och ärlig ska man vara. :)
    Blir en hemma-och-städa-dag idag. Ska ha släktingar på besök i helgen och här ser hemskt ut. :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 08:26:54 följande:
    ååh vad gott det låter.hade jättegärna hakat på ,men tösen ska hämtas kl 13
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4