• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

Å så har man gormat lite på mamma då...

Hon ringde å kolla hur det va me mig å då vräkte ja u mig allt å hon bara säger att "det ÄR inte långt kvar nu, har du stått ut så här länge så kan du stå ut några dagar till"

så fan heller!!!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-09 11:09:03 följande:
    Å så har man gormat lite på mamma då... Hon ringde å kolla hur det va me mig å då vräkte ja u mig allt å hon bara säger att "det ÄR inte långt kvar nu, har du stått ut så här länge så kan du stå ut några dagar till" så fan heller!!!
    sa ju att det skulle komma!!!
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 10:00:10 följande:
    Vi kan när som denna vecka. Men barnfritt har jag inte En favorit i repris kanske?
    va?? vad är det som är favorit i repris?? missat nåt?
  • Firstandhappy

men helgen fungerar bra för mig, då är jag defenitivt barnledig...
    skönt skönt skönt, precis pratat med mormor i telefon o gnällt av mig massor så nu ikväll ska jag hämta henne o sen stannar hon här med mig tills imorgon kväll iallafall o avlöser mig lite o ska baka massor med bullar o bröd med mig (läs åt mig)....

• LillaLilli

pratar med min karl nu. jag sa att jag hade tråkigt då sa han att jag kunde ju föra över pengar från honom, ett par tusen, och åka och shoppa :D:D

han vet vad jag behöver!!

• Firstandhappy

usch, går o drar täcket över huvudet en stund, väntar på mamma o nytt kaffe..

• dinana

här får man skattepengarna imorgon =( den som väntar på något gott.. inte för att det är så mycket att vänta på direkt.. men har man noll kronor på kontot så är alla pengar välkomna.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-06-09 11:24:38 följande:
    pratar med min karl nu. jag sa att jag hade tråkigt då sa han att jag kunde ju föra över pengar från honom, ett par tusen, och åka och shoppa :D:D han vet vad jag behöver!!
    tänk om min gubbe kunde säga samma sak.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 11:15:54 följande:
    va?? vad är det som är favorit i repris?? missat nåt?
    Från när vi var hemma hos dig
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-09 11:37:18 följande:
    tänk om min gubbe kunde säga samma sak.
    hihi jaa. jag blev helt förvånad.. men han tyckte att jag skulle göra det. inte ofta karln ber om att man ska sno hans pengar och göra av med :D så där hade jag tur.

men det kan jag ha gjort mig förtjänt av. jag lagar ju all han mat, packar hans matlåda vid 05.00 varje dag nästan och tar hand om honom. han jobbar iofs ca 15-17 timmar om dagen :P så han har förtjänat att bli ompysslad med.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4