• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Apipoulai

Nån som luncha med mig och Jenny(oPatrik) på fredag kl 13, ikano? {#lang_emotions_laughing}

? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-06-09 15:17:40 följande:
     Nån som luncha med mig och Jenny(oPatrik) på fredag kl 13, ikano?
    Jag!!
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:18:56 följande:
    Jag!!
    Ja, vad kul! Antar att det är Chili som JoP vill äta på när hon pratar om Kina-buffén.
    Vi skulle iaf ses där vid 13. =)
    Välkommen du med och alla som vill!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-06-09 15:17:40 följande:
     Nån som luncha med mig och Jenny(oPatrik) på fredag kl 13, ikano?
    Vad snabb du är
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:18:56 följande:
    Jag!!
    Åh vad trevligt!
    Apipoulai skrev 2009-06-09 15:21:55 följande:
    Ja, vad kul! Antar att det är Chili som JoP vill äta på när hon pratar om Kina-buffén.Vi skulle iaf ses där vid 13. =)Välkommen du med och alla som vill!
    Japp
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:12:06 följande:
    Känns så konstigt att höra om alla dessa barnrumpor som tydligen sprider ut "information" och sen bara få höra hintar om det. Ingen som någonsin säger vad det handlar om.
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...

Så!

Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...

Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in...

Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...

Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!

Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!

ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-09 15:25:39 följande:
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...Så!Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in... Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
    Amen to that, sis!
  • dinana

Jag skulle gärna hänga med på lunch, men kan inte lova något... kan ju höras på sms.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-09 15:16:20 följande:
    Tack, har fått va uppe på Fl i några timmar nu efter fått en riktig panikatack i duschen, ja kunde inte sluta klia, hade kallvatten på å mannen fick knapt kontakt me mig så han ringde upp dit iställe...Som vanligt så ser allt bra ut å bebis är lika vild som vanligt.Dom vill inte tänka på igångsättning å jag fick travegl tabletter som ska lindra klådan, ska tydligen bli lite dåsig av dom så ja hoppas ja kommer kunna sova!Har precis dränkt mig me Aloveragel å tagit e tablett så nu ska ja lägga mig i soffan å försöka såva lite för ja är sjukt trött...Jag tippar på at ja har får bebis den 15e å inte en minut tidigare.....
    Konstigt att du inte fått ta nåt prov iaf!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-09 15:25:39 följande:
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...Så!Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in... Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
    Så sant som det är sagt!
    De där små hintarna är så fruktansvärt barnsliga!!
  • JePaLuLi

Kina-buffe på fredag kl. 13
    Apipoulai
    Jenny
    Sanna

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4