• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 12:32:02 följande:
    jag har skrivit ett inlägg där iaf :D härligt. själv ska jag till ikano. själv. lite segt, men får väl gå..
    då får du ha en bra dag på ikano.här ska jag strax bege mig ut.

ni andra får ha en fortsatt bra dag

Fru T
    jag sänder dig många krya på dig kramar.hoppas busiga tösen behagar titta ut så du slipper bli igångsatt
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:44:41 följande:
    då får du ha en bra dag på ikano.här ska jag strax bege mig ut.ni andra får ha en fortsatt bra dagFru Tjag sänder dig många krya på dig kramar.hoppas busiga tösen behagar titta ut så du slipper bli igångsatt
    tack tack., ha en bra dag du med!!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-09 10:23:54 följande:
    blä blä blä I natt har ja sovit helkasst, bristningarna har brännt å kliat så dant att ja bölat i omgångar. det slutade med att ja gick upp å blötte handdukar å svepte in mig i å la mig i sängen (bra me plastad frotte under lakanet) å det va grymt skönt men handukarna blev ju varma för fort Mycket mycket frustration å ja ville bara skrika rakt ut men mannen sa tt det inte va nån idé, grannarna skulle nog bara ringa polisen Gick upp vid halv 6 å käka frukost å sen kolla vi lite nyheter... Nu har vi kollat på film Changeling me Angelina Jolie, sorglig men bra!Men då missade ja telefontiden till KH, måste verkligen få komma till min BM NUU måste få hjälp med den här jävla klådan!Kan dom inte göra nåt så får dom fan sätta igång mig tidigare för det här går inte, inte fan ska man få må hur dåligt som hällst å detta sätter sig verkligen på psyket å jag sover mindre å mindre..Ja kan inte ha kläder på mig mot den kliande huden så nu känner ja mig supersexig i knästrumpor, stringtrosor å en långärmad kardigan som bara översta knappen är knäppt på sitta å ligga är vidrigt eftersom ja inte kan göra det utan att något av dom utsatta partierna får lida å ja KAN inte stå eller gå helatiden
    Om man har mycket klåda kan det vara ett tecken på HF eller nåt med levern. Jag har en kompis som blev igångsatt för det blev för farligt. Så kolla upp det!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 13:03:17 följande:

Om man har mycket klåda kan det vara ett tecken på HF eller nåt med levern. Jag har en kompis som blev igångsatt för det blev för farligt. Så kolla upp det!
    Kom och tänka på det just nu oxå! Dessutom F.T så har du ju en del yrsel om jag inte minns fel?

Men misstänker att du redan fått prata med nån på kvinnohälsan, lider med dig!
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:26:00 följande:
    verkligen.så numera vill man inte skriva så mycket här i tråden.ju mindre man skriver ju mindre får de att prata skit om därav startade jag gruppen på FB idag.själv är innerligt trött på falska oärliga personer som inte har ett eget liv.
    Uj, jag hänger verkligen aldrig med. Vem är det som snackar så mycket skit?
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 13:23:11 följande:
    Uj, jag hänger verkligen aldrig med. Vem är det som snackar så mycket skit?
    undrar detsamma =)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-09 13:48:55 följande:
    undrar detsamma =)
    Hänger inte heller med. Händer nog något utanför fl som vi inte ser.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-06-09 14:09:47 följande:
    Hänger inte heller med. Händer nog något utanför fl som vi inte ser.
    =) Ja.. det ser ju så ut....

----------

Har sådan grym huvudvärk idag... undrar om det beror på sömnbrist eller kan det vara något annat..?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • thelifesaviour

Känns så konstigt att höra om alla dessa barnrumpor som tydligen sprider ut "information" och sen bara få höra hintar om det. Ingen som någonsin säger vad det handlar om.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 13:03:17 följande:
    Tack, har fått va uppe på Fl i några timmar nu efter fått en riktig panikatack i duschen, ja kunde inte sluta klia, hade kallvatten på å mannen fick knapt kontakt me mig så han ringde upp dit iställe...

Som vanligt så ser allt bra ut å bebis är lika vild som vanligt.

Dom vill inte tänka på igångsättning å jag fick travegl tabletter som ska lindra klådan, ska tydligen bli lite dåsig av dom så ja hoppas ja kommer kunna sova!

Har precis dränkt mig me Aloveragel å tagit e tablett så nu ska ja lägga mig i soffan å försöka såva lite för ja är sjukt trött...

Jag tippar på at ja har får bebis den 15e å inte en minut tidigare.....
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4