• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 17:39:38 följande:
    Ja verkligen. Det är fina exemplar vi har hittat oss
    Tur att det finns underbara män som vet hur man ska upvakta sina kvinnor!

Ja jag väntar fortfarande på mail, men inboxen ekar tom. Så jäkla fegt att hålla på och maila runt till andra och beklaga sig och skvallra, men att ta det med den det gäller vågas visst inte.
    Ja, men jag tror att vi är duktiga på att uppvakta våra karlar också, ge och ta är fint. :) Älskar allt det där man gör för varandra.

Guuuud vad goda bullar jag har bakat! :D
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 15:42:55 följande:
    Konstigt att du inte fått ta nåt prov iaf!
    Klådan sitter ju bara där bristningarna är annars hade dom nog gjort mer...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-09 17:49:02 följande:
    Klådan sitter ju bara där bristningarna är annars hade dom nog gjort mer...
    Aha, ok. Ja, då är det ju lite annorlunda.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 15:52:35 följande:
    Haha, du fick inte ditt riktiga namn Börjar om!Kina-buffe på fredag kl. 13ElliJennySanna
    Så tokigt. :)

Kom på att det ju är studentdag på fredag, kanske skönt att vara ute på Ikano, som vi bestämt. Det brukar vara ett jäkla liv på gatorna i stan. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Marayah

O för att lägga alla kort på bordet så e de MEJ Jenny nu "hintar" om.
    O ja ja satt i deras soffa och pratade om Malin. Men vi har pratat ut och dragit ett sträck. Ha erkänt att ja snackat skit dessutom. Så nu kan vi lämna detta! O nu fick alla veta vart allt började. Sen dess har det bara spårat ur tydligen.
    Men man ska inte kasta sten i glashus heller!? För lika mkt som ja då snackade så snackade även Jenny så de e den nakna sanningen! Nu kan vi lämna detta gott folk!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 17:46:35 följande:
    Ja, men jag tror att vi är duktiga på att uppvakta våra karlar också, ge och ta är fint. :) Älskar allt det där man gör för varandra. Guuuud vad goda bullar jag har bakat! :D
    Absolut. Det är ett måste! Åh, vad mumma med bullar!!
    Apipoulai skrev 2009-06-09 18:00:13 följande:
    Så tokigt. :)Kom på att det ju är studentdag på fredag, kanske skönt att vara ute på Ikano, som vi bestämt. Det brukar vara ett jäkla liv på gatorna i stan. :)
    Just ja, men vi är ju på ikano så då slipper vi nog kaoset
    Marayah skrev 2009-06-09 18:03:30 följande:
    O för att lägga alla kort på bordet så e de MEJ Jenny nu "hintar" om. O ja ja satt i deras soffa och pratade om Malin. Men vi har pratat ut och dragit ett sträck. Ha erkänt att ja snackat skit dessutom. Så nu kan vi lämna detta! O nu fick alla veta vart allt började. Sen dess har det bara spårat ur tydligen. Men man ska inte kasta sten i glashus heller!? För lika mkt som ja då snackade så snackade även Jenny så de e den nakna sanningen! Nu kan vi lämna detta gott folk!!!
    Ja och jag har aldrig sagt nåt annat heller och jag står för vad jag tycker och tänker och tänker inte vända och börja fjäska.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Tjoohoo! Nu hade jag fått in skattepengarna. Ska nog shoppa imorgon! Behöver massa nya kläder efter att ha varit gravid konstant i nästan 2 år. Behöver dessutom nya skor!

• dinana

Har precis kommit hem från "hjärta till hjärta".. guuu så mycket folk det vart där.. men härligt väder ute. hoppas att det håller i sig nu.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 18:38:38 följande:
    Har precis kommit hem från "hjärta till hjärta".. guuu så mycket folk det vart där.. men härligt väder ute. hoppas att det håller i sig nu.
    Ja hoppas det. Jag hörde att sommaren skulle bli ganska trist, hoppas det inte stämmer.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 18:42:29 följande:
    Ja hoppas det. Jag hörde att sommaren skulle bli ganska trist, hoppas det inte stämmer.
    Jag hörde att vi skulle få en rekordsommar, en sommar i klass med 94. Jag vill ha ett mellanting. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4