• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 18:47:34 följande:
    Jag hörde att vi skulle få en rekordsommar, en sommar i klass med 94. Jag vill ha ett mellanting. :)
    Jaså? Ja men hellre det då Fast det är inte så kul för er som är höggravida, och inte för oss med småbarn heller för den delen så ett mellanting vore ju perfekt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 18:47:34 följande:
    Jag hörde att vi skulle få en rekordsommar, en sommar i klass med 94. Jag vill ha ett mellanting. :)
    usch då....
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 18:50:59 följande:
    Jaså? Ja men hellre det då Fast det är inte så kul för er som är höggravida, och inte för oss med småbarn heller för den delen så ett mellanting vore ju perfekt!
    ja mellanting vore ju inte helt fel...
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 18:50:59 följande:
    Fast det sa de innan förra sommaren också.. Kanske är något de säger för att folk ska stanna kvar i Sverige och spendera sin pengar på hemmaplan? ;D
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 19:02:53 följande:
    usch då.... ja mellanting vore ju inte helt fel...
    Lagom är bäst som det heter
    (Är väl bara svenskan som har ett ord för lagom va?)
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 19:03:44 följande:
    Lagom är bäst som det heter (Är väl bara svenskan som har ett ord för lagom va?)
    Nää.. Det är en myt.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Leos och Vincents mamma

Anledningen till att jag tog det här var att alla skrev att vi skulle lägga korten på bordet, eftersom alla undrar vad allt handlar om..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LillaLilli

jag undrade... för jag känner ingen av er men vill gärna göra det.

lära känna ER, inte lära känna er genom vad andra säger. så vad som skrivs som "negativt" här kommer jag inte ta till mig. jag vill som sagt lära känna er för er :D

men tror att ni skulle behöva ventilera er sinsemellan vad ni menar och tror :D '

cykeltur eller promenad vore najs nu!!

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 19:03:28 följande:
    Fast det sa de innan förra sommaren också.. Kanske är något de säger för att folk ska stanna kvar i Sverige och spendera sin pengar på hemmaplan? ;D
    Så kan det ju absolut vara! Jag är visserligen emot att åka utomlands på sommaren, älskar den svenska sommaren. Flyr hellre på hösten när det börjar bli grått och trist.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 19:21:53 följande:
    Anledningen till att jag tog det här var att alla skrev att vi skulle lägga korten på bordet, eftersom alla undrar vad allt handlar om..
    Det gick inte att inboxa dig. Och jag tycker inte att jag ska behöva skriva allt här. Det rör ju som sagt ingen annan. Sen får du välja att tolka och tro på vad du vill och inte vill. Det finns en hel del som vänder kappan efter vinden märker jag...
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 19:26:43 följande:
    Så kan det ju absolut vara! Jag är visserligen emot att åka utomlands på sommaren, älskar den svenska sommaren. Flyr hellre på hösten när det börjar bli grått och trist. Det gick inte att inboxa dig. Och jag tycker inte att jag ska behöva skriva allt här. Det rör ju som sagt ingen annan. Sen får du välja att tolka och tro på vad du vill och inte vill. Det finns en hel del som vänder kappan efter vinden märker jag...
    Vem vänder kappan efter vinden?

Nu går det nog att inboxa..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4