• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-10 13:33:51 följande:
    Näsfrida tycker jag verkligen att ni ska köpa! Det var nog det bästa köpet vi gjort, jättebra att ha hemma för man vet aldrig när den behövs.Badbalja använder ju nästan alla så det kanske ni kan köpa nu oxå.Varke näsfrida eller badbalja kostar ju så mycket.
    ne ellerhur badbalja har ja hittat på biltema för under hundralappen å en näsfrida vet ja ej va den kostar men tanken slår mig ju lite att tänk  om man behöver den mitt i natten... har ju tillome köpt hem 2st mjölkersättning på tetra ifallatt liksom...

badbaljan kommer ju användas det vet ja, kommer ju tex följa me när vi åker te pappa eller västkusten...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

- Jaha så vi MÅSTE köpa ett köksbord just idag

- Ne men jag MÅSTE få komma hemifrån å slippa sitta här hemma som en apa i en bur som inte vågar ta mig nånstans själv å då kan man ju likagärna passa på

- Jaha

- ja hur skulle du känna om du va fast hemma??

- Jo det är sant

-ja kan bjuda dig på mat på Ikea

- ska du bjuda mig (vi har gemensam ekonimi)

- Ja men det låter ju bra iallafall

- haha joo det gör det ju faktist, å du FåR inte ge dig iväg själv, änn mindra kånka på möbler...

- *suck* vi åker väll då...

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-06-10 14:13:52 följande:
    jag har tänkt på det där med lunch p ikano på fredag vid 13. hur ska jag veta vilka ni är? kommer inte känna igen er, har ju bara sett ett eller inget kort på er..
    Jenny har en stor grå tvillingvagn me sina söta grabbar i, du kommer märka vilka dom är
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 14:39:24 följande:
    eller kan jag ta ko-sufletten... humm... lite pinsamt med en rosa vagn när man har en son... men men.. vad gör man inte för sin dotter som älskar rosa =)
    klart man kan ha en rosa vagn fast man har en pojke (han lär ju inte bry sig )men sen får man ju räkna me att tanterna sticker in huvet å säger åååh vilken söt liten flicka

Så va det när min bror va liten, fast mamma hade en blårandig vagn

Men han fick ju ha en del röda å rosa kläder när han va bebis för det va liksom det som fanns efter mig å tre äldre tjejkusiner...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 16:42:46 följande:
    jodå nu är köksbordet å stolarna inhandlade å ihopskruvade

Jättefint blire... vitt bord å två vita trästolar, rosa stolsdynor barnstolen är ju vit å rosa så det fick bli samma till oss å det är tillome samma rosa färg fast barnstolen får stå kvar på vinden ett tag till.

(nu blev ja lite fundersam, nåt i bakhuvet säger att ja ska ta me mig barnstolen te bröllopet vi ska till i midsommar... tror ja sagt att ja kanlåna ut den då den skulle behövas... Hhmmmm)
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 18:40:19 följande:
    Ni som är fiknasugna!ni är välkomna hem till oss den 18e och fika.dock har vi inte satt upp alla gardiner ännu*skratt*fy vad tiden går fort.känns inte som att det är midsommar redan nästa fredag.sommaren är ju knappt här ju*skratt*
    man kan fika utan gardine, tror inte dom smakar så gott ändå...

Om ja (vi ) kommer eller ej det svarar ja på när hon är ute
  • Fru T

Ja har kommit på att det är mycket lättare att veta vad man INTE vill ge för namn till sitt barn än komma på namn man faktist kan tänka sig att ge...

men ja hoppas fortfarande att ja ser vad hon heter när ja får upp henne på bröstet

oooj va mysigt det lät nu längtar ja ju ännu mer...

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
    Men jisses människa!

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:46:13 följande:
    Antaligen tillfällig sinnesförvirring. Bebis kanske gillar fotboll. Sin fars son kanske.
    Nåt undermedvetet måste det vara iallafall, som får deig att begå en sådan handling

Ja sitter å kollar på dokumentär på 5an... troende människor som inte änns PUSSAS innan giftemålet, va nån som inte änns höll i handen innan..

Jaja det är ju deras val, en får ju hoppas dom inte råkar på nån äckerkyssare som slämmar runt å nästan äter upp en eller ännu värre kör in en stenhård tunga å viftar runt
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 20:52:34 följande:
    Här sitter Rickard med Leonard i famnen och kollar på fotboll. Ungen vaknar till varje gång pappa hoppar till och skriker vid mål. Stackarn!
    Det ska präglas i tid!

Du ska se mig när ja kollar hästhoppning på tevin ja hoppar, sparkar å smackar så mannen bara skrattar åt mig
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4