• Fru T

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:03:07 följande:
    Och genast börjar vi spekulera Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
    Klart ni speculerar {#lang_emotions_tongue_out} det sker nog per auotomatik funderade nästan på att hålla mig borta lite längre bara för att retas lite

min mamma hade igångsättning me Joen på måndan, lördagen innan tittade han ut

Min morster blev igångsatt me båda sina, första tog en vecka på sig att ta sig ut iallafall (tur att dom plockar ut tidigare nu)
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    LillaLilli skrev 2009-06-10 11:22:34 följande:
    ja där trodde vi nog allt att du skulle ha din bebis nu Linda. men får trösta sig med att det inte är alls långt kvar till på söndag. Det är ju för tusan onsdag (?) idag!

Det är låååånga dagar nu sä har 11 dagar över tiden
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:31:47 följande:
    Ja oftast är det väl så att det sätter igång av sig själv.Det verkar som att den där tiden för igångsättning trigagr igång nåt
    mamma tror Joen tittade ut för att mamma såg ett slut när hon fick tiden för igångsättning å då slappnade av... hon fick tiden ettpar dar innan han titta ut.

Jag är avslappnad å nästan uppgiven men inte fan har ja änns en liten samandragning ensengång, inte va ja känner iallafall...
  • Fru T

snäll mannen är då....

Ja gjorde mig goda äggmackor i till frukost idag men då vi inte har nån köksfläkt så öppna ja fönstret i köket när ja stekte...

tyvärr kommer ju delar av oset in i sovrummet..

mannen kommer upp nu ur sängen, klagar över att det luktar bränt (det gör det inte) går på toa, öppnar balkongdörren å går in i sovrummet å drar igen dörren å går å lägger sig igen...

Han tyckte tydligen ja såg varm ut när ja sitter hör i så lite kläder som möljigt (pga klådan) så ja behövde tydligen svalkas av lite

han är grinigare än mig nu å det som stör mig mäst är att han kan sova dygnet om... igår somna han när ja la mig för att försöka sova efter vi kom hem, väckte mig för ja snarka å sen somnade han om igen å snarkar som ja vet inte vad! JÄTTE kul å sitta å lyssna på... han sov säkert flera timmar, sen va han vaken en timma å sen sov han två till å sen såg han en film å sen sover han heeela natten å sover fortfarande... å han börjar nästan snarka redan innan han somnar..

Å så klagar han över att ja gnäller....

• Fru T

kan tillägga att han fick sig en regäl utskällning senare på kvällen för han väckt mig när ja snarka, han VET att ja har jätte svårt att sova, sover välldigt ytligt (detta gäller ALLTID) och vaknar ja så har ja skitsvårt att somna om...

• Fru T

såå nu fick ja klaga lite på mannen me han kan ju inte alltid va underbar...

Nu ska ja ta mig en (förhoppningsvis) skön dusch...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:58:40 följande:
    Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
    ja så är det, det brukar defenitivt löna sig att åka runt till dom olika kedjorna å säga jag vill ha det här å det här, vad kan du ge mig för pris!
  • Fru T

åh ja vill åka å köpa köksbord! ser så jävla tomt ut i köket ju å mina skattepengar sitter ju så fint på mitt konto..

Dessutom är det MINA pengar så mannen kan ju inte tjura över om att ja spenderar dom å spec inte om ja spenderar dom på hemet

Tänk om han skulle kunna ta å vakna nån gång så han kan följa me mig för ja vet inte om jag ensam på ikea är nån bra idé.. borde ja änns köra bil liksom?? idag har ja ioförsig en bra dag, kroppsligt. men det kan ju vända som på en femöring..

men han lär ju inte vilja följa me när han vaknat heller jädra tråkmåns!

Å så skyller han sitt dåliga humör på mitt....

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 12:54:38 följande:
    Precis, och gärna pressa lite med att konkurrenten gav mig det här, vad kan du erbjuda.
    exakt, så jör Tedde nu när han kollar på bilar...
  • Fru T

ne nu går ja fan å väcker mannen med risk för att få ett super grinigt bemötande men han har ju faktist sovit nästan konstant sen 4-5 tiden igår... å i natt jobbar han så det vore ju lite trevligt att få umgås me han å inte bara se å höra han...

Det kliar som fan i ikea nerven på mig så får ja ite upp han ur sängen så åker ja nog fan ändå! Palla sitta hemma som en apa i en bur

Fundera på en sak... det finns två saker vi väntat me å köpa å det är en nässug tex näsfrida och en badbalja...

Ska ja passa på å köpa det när ja ändå är i farten eller ska ja vänta tills ja verkligen vet om det behövs??

har väntat me en bärsele me, vill ha en Beco Butterfly så inväntar bästa pris på begagnad för dom kostar nästan 1800 nya  men det är en sån ja ska ha...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4