-
Usch då, det förstår jag att du gör då. Jag tycker det är så mysigt på kvällarna att bara krypa upp i soffan med sambon o se på tv eller bara prata om hur våra dagar har varit. Eftersom han jobbar hela dagarna o är hemm vid 17 o sen ska vi laga mat o leka med barnen o sen natta barnen vid 19, så är det såå skönt att bara vara han o jag sen. Nu är det bara två dagar kvar sen har vi hur mycket tid som helst ihop när vi har semester i tre veckor, gud såå skönt!thelifesaviour skrev 2009-07-22 20:32:22 följande:Gud vad jag önskar jag fick prioritera min sambo på kvällarna. Saknar honom så jag håller på att gå i små bitar. :( Snart snart snart slutar han jobba igen! Längtar efter vår vardag med universitet och tid.
-
Jag tror att det är massor med folk som läser i det tysta. Och eftersom denna tråd är i ett öppet forum så får ju vem som helst läsa. Men man ska ju inte snacka skit om man väljer att läsa o vara tyst. Det gillar jag inte.
-
PrecisFru T skrev 2009-07-22 20:39:44 följande:skumläser gör vi nog alla finns ju inte alltid nåt att skriva...
-
Just denna gång vet jag faktiskt lika lite som dig. Jag har ingen aning om vem som snackar skit o vem som läser o snokar. Men tycker det är trist om det är så, speciellt som det verkar vara för stolt enbarnsmamma.Firstandhappy skrev 2009-07-22 20:44:20 följande:kan inte nån bara skriva rakt ut vad det handlar om???Folk snackar skit?? vilka om vem??Folk är inne o läser om andra liv?? Vad handlar det om??Man kan inte skriva öppet om sitt liv??? Nä men internet är oxå en allmän plats där alla har rätt att vistas och man måste välja med omsorg vad man delar med sig av..jag skriver inte att jag hade vulgohårt analsex i växthuset i förrgår om jag inte vill att nån ska veta det.. eller tänker jag fel..sen hålle jagmed om att det är trist att folk ska behöva flytta sig för att de inte får vara ifred, som tex stolt enbarnsmamma..nja tolka mig rätt i feltexten lägger jag väl till..
-
Det håller jag med om!Maria84 skrev 2009-07-22 21:03:09 följande:Det kan man undra Och förmodligen skulle man få ännu mera gjort utan det
-
...och jag ska mysa med sambon nu o se på film..
-
Jag kanske oxå ev kommer ner till stan. Får se, ska antagligen träffa en killkompis o hans dotter på stan vid lunch, men blir inte det av så kanske jag o barnen oxå dyker upp. Men ni behöver inte vänta på oss, dyker vi inte upp 12 så kommer vi inte.
-
Jag vill gärna träffas o dricka vin nån kvällFirstandhappy skrev 2009-07-22 22:59:43 följande:kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahhanågon som vill dricka vin någon kväll???
-
Jag personligen kan känna att det är lite taskigt att diskutera hurvida nån har en liten eller stor mage när man är gravid. Jag har en kompis som hade en liten mage när hon var gravid o hon blev ledsen när alla kommenterade det. Jag tyckte att det var sjukt jobbigt med alla som skulle kommentera min jättestora mage hela tiden.
-
Det kan faktiskt stämma, jag har hört att de som är väldigt vältränade kan få mindre mage än de som är mindre vältränadeApipoulai skrev 2009-07-23 18:59:31 följande:BM spekulerade om det var alla mina vältränade (!?) magmuskler. Men magen växer framåt och inte åt sidorna. (förmodloigen bakåt också då ) Jag har ingen aning.Det är inte mycket över kurvan dock.