Inlägg från: Leos och Vincents mamma
|
-
-
Jag kommer ner till stan idag!
Ska bli kul att träffas
-
Vi tar dem gärna! Vincent behöver nya stövlar nu till dagisMizzz skrev 2009-07-28 09:37:14 följande:SKOJ! Du, jag har ett par fodrade gummistövlar i stl 22, vill du ha dom? Fredrik ville slänga dom, men måste ju fråga om du vill ha dom. Dom är inte trasiga eller så, ser nästan nya ut!
-
Så braMizzz skrev 2009-07-28 09:46:03 följande:Ok, då tar jag med dom idag!
Nu ska jag gå till bussen
-
Gud så mysigt det låterSmileyMalin skrev 2009-07-28 21:54:40 följande:Här har det packats hela kvällen. Imorgon ska jag, sambon, Nellie och två byrackor trycka ner oss i en kanot och paddla ut i Rängen Blir en natt i tält och sedan hem igen. Myyyyyyyys
-
Vi ska åka till Loftahammar imorgon (några mil ifrån Västervik), min mormor o morfar bodde där o nu ligger de begravda där så vi ska åka dit med mamma o hälsa på gravarna o sen ska vi åka till tättö som ligger 3 km därifrån, där kan man bada i havet, hyra trampbåt, spela minigolf o såna trevliga saker. Så vi åker dit tidigt imorgon bitti o kommer hem sent på kvällen. Tanken var att vi skulle hyrt stuga där först i en eller två nätter men eftersom man aldrig vet med vädret så struntar vi i det.
-
Idag har vi varit i Loftahammar hela dagen o myst! Badat i havet har barnen gjort o det älskade de! Sen åt vi mat på sjökrogen innan vi åkte hem.
-
Ja, det var så mysigtFirstandhappy skrev 2009-07-29 23:53:12 följande:trevligt.. jag har vaxat bilen o målat willes nya säng.
Vad duktig du är
-
Ja, det tycker jag du gör rätt i..Firstandhappy skrev 2009-07-30 00:02:33 följande:huan ja, får passa på när man har mamma som tar Molgan så man kan få komma från lite.
-
Vi har semester o är knappt hemmaApipoulai skrev 2009-07-30 13:01:26 följande:Usch, vad nedrigt. Låter som myndigheter generellt dock. Speciellt csn, där är det viktigt att betala tillbaka till dem i tid, annars blir det extraavgifter. Men när De ska betala ut, nä då är punktlighet plötsligt inte lika viktigt.Värst vad tomt det varit i tråden de senaste dagarna. Var är alla? Tillbaka på jobb... nä knappast. ;)Fast å andra sidan har inte jag heller bidragit med något heller. Trött på det mesta nu, framförallt att det inte händer något i mitt liv just nu. Går verkligen bara och väntar. Bebisen får komma ut NU! (Fast inte imorgon och på lördag lite krav har jag.)Kram