Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Tisdag kl:11:45
    Utanför entren till HM. (den uppe vid busshållsplatsen)

SmileyMalin
    Becka (Leos och Vincents mamma) Jag tror att jag kan komma iaf, beror på vädret o hur jag mår..har åkt på uvi o mår inte så bra just nu. Men kommer jag så passar jag nog på utan barn
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jag kommer ner till stan idag! Ska bli kul att träffas

Mizzz skrev 2009-07-28 09:37:14 följande:
    SKOJ! Du, jag har ett par fodrade gummistövlar i stl 22, vill du ha dom? Fredrik ville slänga dom, men måste ju fråga om du vill ha dom. Dom är inte trasiga eller så, ser nästan nya ut!
    Vi tar dem gärna! Vincent behöver nya stövlar nu till dagis
    Mizzz skrev 2009-07-28 09:46:03 följande:
    Ok, då tar jag med dom idag!
    Så bra Nu ska jag gå till bussen
    SmileyMalin skrev 2009-07-28 21:54:40 följande:
    Här har det packats hela kvällen. Imorgon ska jag, sambon, Nellie och två byrackor trycka ner oss i en kanot och paddla ut i Rängen Blir en natt i tält och sedan hem igen. Myyyyyyyys
    Gud så mysigt det låter

Vi ska åka till Loftahammar imorgon (några mil ifrån Västervik), min mormor o morfar bodde där o nu ligger de begravda där så vi ska åka dit med mamma o hälsa på gravarna o sen ska vi åka till tättö som ligger 3 km därifrån, där kan man bada i havet, hyra trampbåt, spela minigolf o såna trevliga saker. Så vi åker dit tidigt imorgon bitti o kommer hem sent på kvällen. Tanken var att vi skulle hyrt stuga där först i en eller två nätter men eftersom man aldrig vet med vädret så struntar vi i det.

Idag har vi varit i Loftahammar hela dagen o myst! Badat i havet har barnen gjort o det älskade de! Sen åt vi mat på sjökrogen innan vi åkte hem.

Firstandhappy skrev 2009-07-29 23:53:12 följande:
    trevligt.. jag har vaxat bilen o målat willes nya säng.
    Ja, det var så mysigt Vad duktig du är
    Firstandhappy skrev 2009-07-30 00:02:33 följande:
    huan ja, får passa på när man har mamma som tar Molgan så man kan få komma från lite.
    Ja, det tycker jag du gör rätt i..
    Apipoulai skrev 2009-07-30 13:01:26 följande:
    Usch, vad nedrigt. Låter som myndigheter generellt dock. Speciellt csn, där är det viktigt att betala tillbaka till dem i tid, annars blir det extraavgifter. Men när De ska betala ut, nä då är punktlighet plötsligt inte lika viktigt.Värst vad tomt det varit i tråden de senaste dagarna. Var är alla? Tillbaka på jobb... nä knappast. ;)Fast å andra sidan har inte jag heller bidragit med något heller. Trött på det mesta nu, framförallt att det inte händer något i mitt liv just nu. Går verkligen bara och väntar. Bebisen får komma ut NU! (Fast inte imorgon och på lördag lite krav har jag.)Kram
    Vi har semester o är knappt hemma
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4