Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-07-07 22:21:38 följande:
    nä inte om man känner vaktchefen eller om det är ens egen sambo som jobbar *ler* då kommer man in alla gånger utan at vara student.. är väl bara att gå vidare, är du inte nöjd så är du inte o då ska det åtgärdas.
    Ja, då blir det ju annorlunda Likadant när jag har gått till ställen då sambon jobbar som dj, då får jag rabatt på inträde o gratis garderob
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2009-07-08 18:47:22 följande:
    nu finns molgan i sin mapp bland bilderna..
    Såå söt han är! Och så lik sin storebror Håller med om att du ser verkligen pigg o fräsch ut.

Leo hade världens vackraste blå ögon när han var bebis, men nu har han världens vackraste gröna ögon istället Precis som sin mamma
    Vincent har fortfarande superfina o vackra blå ögon.

dinana skrev 2009-07-09 12:36:01 följande:
    Hoppas Leonard också får gröna ögon. Tycker det är så fint. Leonards farfar har gröna ögon likaså hans farbror Fredrik. Men man vet ju aldrig, det kan ju slå om när man minst anar det =) Men som det ser ut nu så är de blå.
    Ja, det är verkligen fint med gröna ögon Annars är det fint med bruna ögon. Jag är såå förälskad i Lilians Linus bruna, stora o underbara ögon
    dinana skrev 2009-07-09 12:48:05 följande:
    Hihi, ja hon har fina ögon. Själv har man inte det. Har ärvt mina pappas ögon. Krulliga blonda ögonbryn och knappt några ögonfransar.
    Jag menar hennes son Linus alltså, som en liten förklaring
    dinana skrev 2009-07-09 14:21:27 följande:
    Haha, ja.. .vad skrev jag... =/
    HON istället för HAN kanske
    dinana skrev 2009-07-09 19:54:40 följande:
    Har en liten fråga, vad drar/drog era 1-års barn för storlek? (alltså när de skulle fylla ett år).
    Båda mina barn hade 80 när de fyllde 1 år. De är långa.

Nu ska vi snart hem till linköping igen efter att ha sovit hos mamma i norrköping inatt, barnen ska vara kvar här o sova hos sin mormor i natt eftersom vi ska på Lilians bröllop idag Så vi ska snart hem o göra oss fina. Ska bli såå kul att få se dem i kyrkan o på festen sen oxå såklart

Ville bara säga att Lilian var nog den finaste bruden nånsin igår O F var inte så pjåkig han heller Linus var den mest bedårande lilla pojke man kan tänka sig! Såå söt i sina finkläder o finskor Vigseln var såå vacker o jag fällde givetvis några tårar. Maten efteråt var gudomligt god o festen var supertrevlig, dansade som bara den så jag hade ont i fötterna sen.

Tack Lillis för att vi fick vara med på eran stora dag!

Gårdagens bröllop

På bröllop.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4