Vi från Linköping Del:4

Jahopp, då var huset tömt på barn o man..bara jag o musiken på högsta volym kvar Nu ska jag fixa mig iordning o dricka lite vin. Herregud så konstigt detta känns! Hela huset för mig själv till kl. 4 inatt!
Hade en underbart rolig kväll igår. Men har mått mindre bra idag, fast det var det värt
Här är det sambons första semester dag idag, såå skönt att ha honom hemma
Han har semester i tre veckor, nån dag nu i veckan ska vi åka till parken zoo i Eskilstuna, ska bli mysigt.
Om två veckor börjar inskolningen på dagis för båda barnen, gud så nervös jag är!
Har man åkt till kolmården varje år i 4 års tid så kände vi att det är dags att hitta på nåt nytt detta år, vi kan kolmården utan o innantill nu o skulle kunna gå där med ögonbindel
Min sambo är från Katrineholm o var mycket där när han var liten o jag var oxå där ett par ggr när jag var liten. En kompis var där för nån vecka sen o hans barn älskade det. Sen ska vi bara besöka parken zoo o inte slå läger i Eskilstuna. Vi får se vad vi tycker om det. Lite variation är inte skadligt iaf. Sen blir det nog junibacken i stockholm o kanske skansen.
Ja, Leo kommer nog gilla fantomens värld o han tjatar som bara den om de vita tigrarna för det vill han se. Vi ska pricka in en dag när det är skapligt väder så vi kan bada oxå.