-
Ok!thelifesaviour skrev 2009-07-23 22:06:00 följande:Onsdagar 11 menade jag!
-
Jahopp, då var huset tömt på barn o man..bara jag o musiken på högsta volym kvar
Nu ska jag fixa mig iordning o dricka lite vin. Herregud så konstigt detta känns! Hela huset för mig själv till kl. 4 inatt!
-
Hade en underbart rolig kväll igår. Men har mått mindre bra idag, fast det var det värt

-
Här är det sambons första semester dag idag, såå skönt att ha honom hemma
Han har semester i tre veckor, nån dag nu i veckan ska vi åka till parken zoo i Eskilstuna, ska bli mysigt.
Om två veckor börjar inskolningen på dagis för båda barnen, gud så nervös jag är!
-
Har man åkt till kolmården varje år i 4 års tid så kände vi att det är dags att hitta på nåt nytt detta år, vi kan kolmården utan o innantill nu o skulle kunna gå där med ögonbindel
Min sambo är från Katrineholm o var mycket där när han var liten o jag var oxå där ett par ggr när jag var liten. En kompis var där för nån vecka sen o hans barn älskade det. Sen ska vi bara besöka parken zoo o inte slå läger i Eskilstuna. Vi får se vad vi tycker om det. Lite variation är inte skadligt iaf. Sen blir det nog junibacken i stockholm o kanske skansen.
-
Ja, Leo kommer nog gilla fantomens värld o han tjatar som bara den om de vita tigrarna för det vill han se. Vi ska pricka in en dag när det är skapligt väder så vi kan bada oxå.
-
Vi har gjort det på expert med usb minne. Tog en dag tror jag.LillaLilli skrev 2009-07-27 12:43:49 följande:är det någon som vet vart man kan framkalla digitala foton, som går ganska snabbt? så man inte behöver vänta i evigheter. Ska man ha med sig skiva eller usb minne med bilderna på? -
Kommer tyvärr inte ihåg vad det kostade.LillaLilli skrev 2009-07-27 13:04:28 följande:gött :D vad kostar det där? jag har aldrig framkallat sånna innan. -
Jag kanske kan hänga på. Beror på vädret. Är det bra väder så åker vi iväg o hittar på nåt kul hela familjen.SmileyMalin skrev 2009-07-27 13:44:45 följande:jag fikar gärna imorgon efter min BM-tid.Ska vara där vid 11.00 så från typ kvart i 12 skulle passa mig och Nellie!Några fler som ska med? -
Ja, vi har oxå hört det.Mizzz skrev 2009-07-27 18:06:01 följande:Imorrn skulle det inte bli så bra, onsdag blir bättre