Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-07-23 19:12:16 följande:
    Äh, det gör mig inget. Men alla är olika. Ni/man får gärna diskutera min mage, näsa,  eller vad ni vill. Bryr mig inte så mycket. Man kan välja vad an vill ta åt sig av. De flesta menar inte nåt illa i slutänden iaf =) Fast så väldigt vältränad magmuskler tycker jag nog inte att jag hade. Men jag kan ju ha fel, de doldes väldigt bra under allt späck isf. ;)
    Ja, jag tog inte illa vid mig av att de kommenterade min mage. Det var bara jobbigt att hela tiden förklara att vi var säkra på att det bara var EN bebis i magen.
    Min kompis däremot blev orolig när alla sa vilken liten mage hon hade.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-07-23 19:18:47 följande:
    ja brydde mig inte ett dugg om allas komentarer... attsingen att ja inte hade turen att det blev så för mig då ja va defenitivt vältränad innan eftersom ja hade rutor å hård mage men ja blev ju stooor ja tror det handlar mer om hur långt bak bebis ligger...
    Ja, det gör det väl oxå, men min bm sa att är man väldigt vältränad så får man oftast mindre mage o det stämmer på mina vältränade kompisar iaf Synd att man själv inte var/är lika vältränad bara
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:23:27 följande:
    Ja, man får ju säga ifrån om man inte gillar det. Då respekterar nog mortparten det och slutar kommentera... iaf så du hör. ;)
    Japp, det gjorde vi oxå Men lite svårt att ryta i till främmande människor som bara kommenterar en gång o sen ses man aldrig mer För det var ofta folk på stan kommenterade min mage.
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 19:23:33 följande:
    Klart det kommer fler tillfällen, men det är ju nu jag har ont och funderar på det. Är så jävla less på den där kvinnan alltså, alltid förvirrad, hetsig och tröttande.. Nästa gång är 17 augusti och det känns som en evighet dit. Och jag vet inte vart jag ska vända mig innan, eftersom att 17 augusti är dagen hon kommer från semestern.. Så får jag sitta och skämmas för att jag kommer sent, när det inte ens är mitt fel. Lätt irriterad just nu känner jag. :D
    Vilken bm har du?
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 19:27:10 följande:
    Lilly Spetz.
    Ok, säger mig inget. Min bm som jag hade båda ggr var oxå förvirrad men ändå väldigt bra o trevlig. Så tänkte om det var samma.
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:29:31 följande:
    Sant, men jag hade nog sagt ifrån iaf, fast på nåt snyggt sätt. Eller bara förvånande "Tycker du det, men jag har hört..bla blabla..."
    Jo, det har du iofs rätt i
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 19:30:06 följande:
    Hon är bra, men inte så trevlig.
    Ok.
    Apipoulai skrev 2009-07-23 21:06:48 följande:
    Fredag imorgon.Någon som planerat nåt skoj att göra då eller i helgen? :)
    Jag ska ut imorgon kväll med några kompisar, blir inte harrys denna gång dock, utan bara sitta o dricka lite på nån utesevering. Sambon ska jobba o barnen ska sova hos sin mormor. Jag ska få vara ensam hemma för första gången sen vi fick barn.
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:19:29 följande:
    låter gött...oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
    Ja, ska bli trevligt Alla föräldrar behöver lite egentid ibland

Vad härligt med vikten!
    Apipoulai skrev 2009-07-23 21:23:36 följande:
    Mysigt det låter. Skönt att få en stund för sig själv. =) Åh! Så ni flyr Lkpg, det gör ni rätt i. Lkpg är ingen sommarstad iaf. Trist att semestern är slut, men ni får passa på att utnyttja den väl och njuta av varandra maximalt.Någon som vet om det finns något på gång här i staden? Vi har (peppar peppar tar i trä) inget besök denna helgen.
    Ja, det ska det bli o framför allt att få huset för sig själv Ska bada, dricka lite vin o ha musik på högsta volym Sambon kommer hem sen på natten som tur är o sover med mig, gillar inte att sova själv.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4