• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:19:22 följande:
    Inte flyguppvisning och inte fotboll... Vad tycker du om min vän? :)
    Haha, roliga saker! :)
    Sportvis gillar jag allt som har med skidor att göra!
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:23:29 följande:
    Haha, roliga saker! :)Sportvis gillar jag allt som har med skidor att göra!
    Utförsåkning is the shit. =D Undra hur det blir nu när man får knodd, den måste introduceras tidigt. ;) Får hyra in mormor och morfar, tror jag. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:31:11 följande:
    Utförsåkning is the shit. =D Undra hur det blir nu när man får knodd, den måste introduceras tidigt. ;) Får hyra in mormor och morfar, tror jag. ;)
    Jag kan inte åka för fem öre, men jag älskar att titta. Framför allt längdskidor och skitskytte.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:33:58 följande:
    Jag kan inte åka för fem öre, men jag älskar att titta. Framför allt längdskidor och skitskytte.
    Bara att hyra ett par lagg och ta sig ner till "Östgötaalperna" i Kisa, nästa vintersäsong. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 09:43:41 följande:
    Bara att hyra ett par lagg och ta sig ner till "Östgötaalperna" i Kisa, nästa vintersäsong. :)
    Haha, jag har bott där halva mitt liv, men ändå inte gjort det.
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:37:25 följande:
    då får ni ha en bra dag.skoj att diana har blivit utskriven redan.hade hon bebisen med sig?
    Tack detsamma!

Nej, hon hade inte bebisen med sig. Det var Molly och pappan bara.
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    det är "barndagen" ,en massa jippo med tivoli,sen kan barnen kolla i polisbil,ambulans,brandbil mm samt flotttävling mm mmvi brukar åka dit,men nu börjar barnen tycka att det är tråkigt då det är samma saker varje år
    det kanske vore nåt att titta på. Såg att det var nån hamnfest också eller vad det nu hette. Vid stångån iaf.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-27 09:55:35 följande:
    Tack detsamma!Nej, hon hade inte bebisen med sig. Det var Molly och pappan bara. det kanske vore nåt att titta på. Såg att det var nån hamnfest också eller vad det nu hette. Vid stångån iaf.
    Mannen ska jobba vakt på hamnfesten men kvällstid då när öltälten är öppna... Om inte lilltösen tar sitt förnuft till fånga å kommer ut!

Idag är det lugna gatan som vanligt blir så putt Vi ska till bm 14 så då ska vi gå upp så ja får skuffa ner magen lite till, man kan ju alltid hoppas att det hjälper! Ja sa till Tedde att ja funderar på att be om undersökning å då sa han att om inte ja gör det så gör han det å då är det nog likabra att ja gör det för det vore ännu mer pinsamt om HAN fråga bm om ja kan få en undersökning
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-27 09:55:35 följande:
    Tack detsamma!Nej, hon hade inte bebisen med sig. Det var Molly och pappan bara.

det kanske vore nåt att titta på. Såg att det var nån hamnfest också eller vad det nu hette. Vid stångån iaf.
    vi ska ev till hamnfesten på dagen om vi orkar.kommer vara helt mör och slut i helgen.här har man nyss skurat ännu ett rum och putsat fönster.nu ska jag slappa en stund
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-27 10:22:55 följande:
    Mannen ska jobba vakt på hamnfesten men kvällstid då när öltälten är öppna... Om inte lilltösen tar sitt förnuft till fånga å kommer ut!Idag är det lugna gatan som vanligt blir så putt Vi ska till bm 14 så då ska vi gå upp så ja får skuffa ner magen lite till, man kan ju alltid hoppas att det hjälper! Ja sa till Tedde att ja funderar på att be om undersökning å då sa han att om inte ja gör det så gör han det å då är det nog likabra att ja gör det för det vore ännu mer pinsamt om HAN fråga bm om ja kan få en undersökning
    Där är du ju, vi som trodde du var uppe på förlossningen... ;) Men sovmorgon och annan sysselsättninge än FL ska man inte förakta.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4