• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

blÄ i natt har det känts som ja blivit helt överkörd av bakterier kan det ta slut snart. Tillome svettats å feberyrat UTAN febet {#lang_emotions_surprised}

Nu vill ja verkligen inte att förlossningen får för sig att starta, ja vill ha energit å innte feber ont i kroppen när det är dax...

aa å bara DET, ja har feberont till å från UTAN feber *suck* hoppas det blive bättre tills i morron när ja ska till bm igen...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-05-26 06:58:24 följande:
    han va visst inte lika nöjd med sovrummet som jag är :P rosa överkast, lampa, skålar och blommor va inte hans grej. Men jag fick ha det så om jag ville :D han är ju nästan aldrig hemma ändå. Han va glad sålänge jag va glad sa han. gött.
    pratade lite inredning med min sambo för ett tag sen o föreslog brunt sovrum med massa rosa o han tyckte det lät skitsnyggt, sen vet han att det blir bra när jag får för mig att göra nåt..
    Gillar verkligen blandning av maskulint/feminint.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-26 09:36:19 följande:
    pratade lite inredning med min sambo för ett tag sen o föreslog brunt sovrum med massa rosa o han tyckte det lät skitsnyggt, sen vet han att det blir bra när jag får för mig att göra nåt..Gillar verkligen blandning av maskulint/feminint.
    det är fiint
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Stolt Enbarnsmamma

Ingen som vill följa med till trädgårdsföreningen nu på förmiddagen?

• playmate86

händer idag då i detta underbara väder?

själv ska jag ut och äta china mat med min sambo och sen i eftermiddag får jag gäster då jag fyller 23 år idag :)

• Maria84

Här har jag bakat nu på morronen och nu ska jag ut och trimma i trädgården, passar på medans lilleman sover. Sen blir det lite annat fix här hemma. I em så är det sommarfest på Liams dagis så då ska vi dit.

Borde egentligen bara sitta still idag men det har jag ingen som helst lust med. Armen är inte det minsta glad på mig idag efter gårdagen, så det har förflyttat sig till nacken också.

• Mandarin

Lill skutta är sjuk igen, tråkigt
    Jag gör ju inget annat än är hemma och VABar. Hoppas att det avtar snart...
    Fick reda på min nya lön idag hadde hoppats på att komma över 20000kr gränsen men det får bli nästa år. Hammnade straxst under... men jag är glad ändå. Sambon bräkte dock mig med flera hundra men så är det väll om man jobbar för kommunen.

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-05-26 09:36:19 följande:
    pratade lite inredning med min sambo för ett tag sen o föreslog brunt sovrum med massa rosa o han tyckte det lät skitsnyggt, sen vet han att det blir bra när jag får för mig att göra nåt..Gillar verkligen blandning av maskulint/feminint.
    ja rosa och brunt är jättefint ihop :D
    min karl gillar inte inrednign alls. han brukar inte tänka på sånna saker. jag kan ändra mycket utan att han märker :P ganska skönt. men det rosa märkte han. hehe. men det vänjer han sig vid. ska bli brunt senare i sommar ändå hade jag tänkt. men roligt med lite ljusare och så på sommaren.

ja det är himla fint att blanda. bra att det blir bra när du fixar till nått, är ju meningen ^^
  • LillaLilli
    playmate86 skrev 2009-05-26 10:24:32 följande:
    händer idag då i detta underbara väder?själv ska jag ut och äta china mat med min sambo och sen i eftermiddag får jag gäster då jag fyller 23 år idag :)
    nemen. stort grattis :D
  • Leos och Vincents mamma

Suck, precis hemkommna från ÖF o nu satte sig jag o Leo ute för att sola lite medans Vincent sover i vagnen o då försvann solen sååå jäkla typiskt! Kommer mer o mer moln nu! När ska jag få sola o bli brun??

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4