• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-27 10:33:21 följande:
    Där är du ju, vi som trodde du var uppe på förlossningen... ;) Men sovmorgon och annan sysselsättninge än FL ska man inte förakta.
    Ja va uppe vid 6 å käka frukost me mannen som vanligt men sen lyckadess ja sova flera timmar till i soffan

Känns som ja snyter ut bebis snart, vart fan kommer allt snor ifrån

Blev lite putt när ja va uppe på apoteket igår, får inte äta några piller mot allergin överhuvetaget varken som gravid eller ammande det finns EN nässpray ja får använda (vilken tur att ja hade flerpack av den hemma då, bra med läkare i släkten som sagt) men ja tycker inte nasspray hjälper lika bra som tabletter
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Sture, va ska vi med en bebis till när vi redan har en...

undrar va vi ska med en bebis till när vi redan har en...
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-27 11:01:08 följande:
    Bra fråga, men gulligt är det. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-27 10:57:48 följande:
    Ja va uppe vid 6 å käka frukost me mannen som vanligt men sen lyckadess ja sova flera timmar till i soffan Känns som ja snyter ut bebis snart, vart fan kommer allt snor ifrån Blev lite putt när ja va uppe på apoteket igår, får inte äta några piller mot allergin överhuvetaget varken som gravid eller ammande det finns EN nässpray ja får använda (vilken tur att ja hade flerpack av den hemma då, bra med läkare i släkten som sagt) men ja tycker inte nasspray hjälper lika bra som tabletter
    Prata med din bm om allergin. Det gjorde jag och det finns flera allergimediciner man får äta men man måste få rek från bm först.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-27 11:12:15 följande:
    Prata med din bm om allergin. Det gjorde jag och det finns flera allergimediciner man får äta men man måste få rek från bm först.
    då får ja ta det me henne idag för ja tycker bara det är tabletter som verkligen biter... nässpray hämnar nysningarna lite men resten av symtomen försvinner ju inte..
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-27 11:28:33 följande:
    då får ja ta det me henne idag för ja tycker bara det är tabletter som verkligen biter... nässpray hämnar nysningarna lite men resten av symtomen försvinner ju inte..
    Gör det. Det är ju lättare att andas utan allergibesvär. Gullig kisse du har.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-27 11:30:55 följande:
    Gör det. Det är ju lättare att andas utan allergibesvär. Gullig kisse du har.
    hehe ja han e lite charmig men kan även vara välldigt dryg han har alla typer av grejer för sig...
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-27 10:45:23 följande:
    Valkebobadet i Vikingstad öppnar 30 maj! :)www.valkebobadet.com
    gillar inte det badet.sist var toaletterna så skitiga att man nästan kräktes av hur snuskigt det var där.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-27 11:01:08 följande:
    så söt
  • Stolt Enbarnsmamma

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er!

Snart ska jag iväg och träffa min chef och mina blivande kollegor Det ska bli intressant att se vilka dem är! Jag ska börja arbeta på den förskolan som jag önskade en underbar förskola! Det kommer bli helt nya arbetslag iom att tre förskolor i T1 kommer stänga! Så vi ses som i eftermiddag har aldrig arbetat tillsammans tidigare! Jag tycker verkligen det ska bli kul att börja jobba i höst!

Ååå, vad jag längtar till fredag! Då kommer vår nya diskmaskin! Sen kommer förhoppningsvis dem väskorna jag beställt, en skip hop pronto och en skip hop duo deluxe Dem är riktigt snygga!

Familjetrollet: Lycka till med flytten!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4