• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-27 08:22:44 följande:
    Jag bad min bm om en undersökning eftersom jag haft så himla ont. Ville veta om det hänt nåt och jag var ju öppen 4 cm Fast det var ju med andra barnet förstås. Men jag bad henne att känna efter med Lucas också, då var tappen bara påverkad. Klart att du kan fråga Spännande! Du kanske är på förlossningen nu?! Jag minns att jag hade massa sd och bara väntade på att de skulle bli regelbundna och öka i styrka. Så drygt att bara vänta!Med Linus gick vattnet med världens fart och sen kom det kraftiga värkar direkt.Lycka till om det är på G nu iaf!!

Jag ska åka till Söderköping och faktiskt träffa min mamma som jag inte pratat med på över 3 år. Det är nog det som händer idag. Lite nervöst, men samtidigt skönt att det blir av.Jag såg Diana på håll på Willys, men hann aldrig prata med henne.
    då får ni ha en bra dag.skoj att diana har blivit utskriven redan.hade hon bebisen med sig?
  • Apipoulai

Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen?
    Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:43:29 följande:
    Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen?Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.
    det är "barndagen" ,en massa jippo med tivoli,sen kan barnen kolla i polisbil,ambulans,brandbil mm samt flotttävling mm mm

vi brukar åka dit,men nu börjar barnen tycka att det är tråkigt då det är samma saker varje år
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:43:29 följande:
    Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen? Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.
    Kanaldagen, lite flottar och grejer. Har sänt radio därifrån någon gång, rätt menlöst. :)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    det är "barndagen" ,en massa jippo med tivoli,sen kan barnen kolla i polisbil,ambulans,brandbil mm samt flotttävling mm mmvi brukar åka dit,men nu börjar barnen tycka att det är tråkigt då det är samma saker varje år
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    Kanaldagen, lite flottar och grejer. Har sänt radio därifrån någon gång, rätt menlöst. :)
    Okej, fast Team 60 vill man inte missa. :p
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:52:25 följande:
    vad är det för nått?har noll koll*skratt*
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:52:25 följande:
    Jo, det kan jag helt ärligt säga att jag vill. :)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:53:14 följande:
    vad är det för nått?har noll koll*skratt*
    Försvarets officiella uppvisningsgrupp inom flyg.

http://www.mil.se/sv/I-Sverige/Centra/Forsvarsmaktens-HR-centrum-FM-HRC/Uppvisningsgrupper/TEAM-60/

http://sv.wikipedia.org/wiki/Team_60
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 08:53:57 följande:
    Jo, det kan jag helt ärligt säga att jag vill. :)
    Nej, flyguppvisningar är coola. Speciellt om de flyger i formationer eller avancerat(loopar, rollar etc).
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-27 08:57:14 följande:
    Nej, flyguppvisningar är coola. Speciellt om de flyger i formationer eller avancerat(loopar, rollar etc).
    Nje, jag ser inte det speciella med det..

Terrordåd i Lahore igår/inatt, har en bekant som bor där, man får hoppas att allt är bra.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-27 09:05:25 följande:
    Nje, jag ser inte det speciella med det.. Terrordåd i Lahore igår/inatt, har en bekant som bor där, man får hoppas att allt är bra.
    Inte flyguppvisning och inte fotboll... Vad tycker du om min vän? :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4