• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-27 21:59:46 följande:
    Samma här, vem får inte tårar i ögonen när man ser på Izzie?! Känner igen mig så mycket i henne! Påminner så mycket om det jag själv fick gå igenom
    Jag förstår att det måste vara jobbigt för dig att se. Jag tänkte på dig nu när vi såg på det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 22:02:23 följande:
    Jag förstår att det måste vara jobbigt för dig att se. Jag tänkte på dig nu när vi såg på det.
    Vad gulligt av dig! Mm, det känns ganska jobbigt och påminner om så mycket, men samtidigt så kan jag inte låta bli att titta  cellgifter är verkligen det hemskaste man kan få, ett rent helvete!
  • Fru T

Jag börja gråta av att se Alex visa denna underbara sida!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-27 22:04:57 följande:
    Vad gulligt av dig! Mm, det känns ganska jobbigt och påminner om så mycket, men samtidigt så kan jag inte låta bli att titta  cellgifter är verkligen det hemskaste man kan få, ett rent helvete!
    Usch Jag kan inte förstå hur det känns men jag kan bara tänka mig
    Fru T skrev 2009-05-27 22:06:54 följande:
    Jag börja gråta av att se Alex visa denna underbara sida!
    Ja, det gjorde jag med.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 19:39:06 följande:

Hemma igen efter egentid på stan. När jag kom hem nu så var båda barnen nattade o sov, lyx! Jag har två affärer kvar att kolla igenom i morgon, men det lutar mot en lite finare middagsklänning eller vad man ska kalla den, i rosa såklart Den eller en annan rosa lite somrigare klänning, båda på gina tricot. Kollade på joy o de var jättefina, men passade inte så bra på mig. Kollade på Lindex oxå o hittade en såå fin rosa klänning, men den var för lång, såg inte bra ut. Hittade en superfin lite balaktig klänning på Sisters som dessutom var nedsatt från 799 kr till 299 kr, den satt jättebra, men tyget var väldigt tjockt o eftersom bröllopet är i mitten av juli så känns det som jag kommer svettas en hel del, var ju synd eftersom priset var kanon.
    Trevligt att du hittat något fint! Önskar jag hade kunnat vara med, men fortfarande två tentor kvar att göra innan sommarlovet tar fart!

Min systers klänning, som jag beställt från kina, kom igår. Den var jäääääte fin!! Precis som på bilden, nu hoppas vi bara att den passar för jag har ju ingen möjlighet att åka upp och pröva den på henne. Hon är ju bara 11 så risken finns ju oxå att hon växer!
    www.landybridal.com/Product/Pro1609.Html
  • Apipoulai

Vad är det ni nu har sett? Fattar inte vad ni pratar om.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Maria84

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-27 21:59:46 följande:

Samma här, vem får inte tårar i ögonen när man ser på Izzie?! Känner igen mig så mycket i henne! Påminner så mycket om det jag själv fick gå igenom
    Förstår att det gör det! Nej tårarna går inte att hålla tillbaka. Och Alex visade en helt annan sida och jag grät ännu mera!
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-27 22:18:06 följande:
    Vad är det ni nu har sett? Fattar inte vad ni pratar om.
    Grays Anatomy på 5an
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Cia80

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-27 19:23:06 följande:

När vi var runt och kollade olika förskolor så var vi bland annat där och kikade. Trevlig personal, stora utrymmen , fräscha lokaler. De har väldigt nära till trädgårdsföreningen så dit var de en hel del eftersom deras utegård inte är särskilt stor. De öppnade sin förskola i januari så när vi var dit så hade de inte särskilt mycket på väggarna.
    Hoppas det hjälpte dig lite!
    Tack för hjälpen!
    Vi gick dit nu i kväll för att kolla omgivningarna och som sagt gården var ju lite liten, men trädgårdsföreningen är ju inte långt bort.
    Från oss tar det ca 5 minuter att gå och det är ju inte helt fel.
    Tänkte att vi ska göra ett besök där och se vad vi får för intryck. Känns det inte helt ok så kommer vi ändå tacka ja, men ändå fortsätta stå i kö. Vill ju inte riskera att stå utan ifall jag får jobb i höst.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4