• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 23:06:09 följande:
    Ok. Gud vad de ändrat på saker. Då är det ändå inte så länge sen jag var arbetslös, jag var det fram till Vincent föddes för 14 månader sen.
    Händer ju saker hela tiden. Först höjer de medlemsavgiften till a-kassorna med massor för att sedan sänka den igen när alla går ur. Nu är det väl tal om ytterligare en sänkning i och med lågkonjungturen och alla varsel som sker på företagen.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet

god morgon

vad ´ni skriver.hinner inte vara vid datorn längre.idag ska vi börja flytta.självklart ska det regna denna flytt oxå

ang greys igår.det var ett av deras mest sorgliga avsnitt,ush vad ledsen man blev.

ni får ha en bra helg,vet inte när jag tittar in i tråden nästa gång

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-27 23:00:07 följande:
    De mest spännande dokumentärerna är ju om människor som lever ett annat liv än normen, pga handikapp, för högt IQ, massor med barn eller bara fantastiska människor som klarat en större kris. Som han utan armar och ben som väl sänds snart. (Har sett den tidigare.)
    Ja sånna gillar ja me
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-27 23:24:19 följande:
    Händer ju saker hela tiden. Först höjer de medlemsavgiften till a-kassorna med massor för att sedan sänka den igen när alla går ur. Nu är det väl tal om ytterligare en sänkning i och med lågkonjungturen och alla varsel som sker på företagen.
    Det senaste ja hörde va att dom ska höja avgiften igen
    Men ja lyssnar bara med ett halvt öra ibland så dom kan ha sagt nåt nytt efter det...
  • Fru T

Ja funderar på en sväng till Ikano lite senare (nu ska ja sova frukost) är det nån som kanske vill me en fika??

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-28 07:20:17 följande:
    Ja funderar på en sväng till Ikano lite senare (nu ska ja sova frukost) är det nån som kanske vill me en fika??
    hade gärna tagit en fika,men idag går det icke
    Fru T skrev 2009-05-28 07:19:04 följande:
    Tedde va där i natt...
    fy vad otäckt,hoppas han slapp se den mördade personen
  • SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-05-27 22:42:30 följande:
    Fru T skrev 2009-05-27 22:40:10 följande: Enligt henne som jag pratade med på ams när jag ringde och vad jag hittade för ett tag sen tar det tre mån innan man får ut nåt alls, men skulle tro att det kanske var aktivitetsstöd.. Inte en aning. Annars blir det ju Alfakassa för min del. Hm får nog ringa tanten igen.
    alfakassan har en handläggningstid på 11 veckor för tillfället
    Så därifrån får man vänta på pengarna i minst 3 månader!
    Så jävla puckat! Finns väl ingen som kan klara sig helt utan inkomst i tre hela månader! Hoppas verkligen dom fått ner kötiden lite till sommaren när jag blir arbetslös.....
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-28 07:22:05 följande:
    fy vad otäckt,hoppas han slapp se den mördade personen
    Ja han kom lite senare, däremot såg han mannen som körde av på brokindsleden för några månader sen (kroppen va vriden i välldigt konstiga vinklar)... men han är inte så känslig...

Han hade hällre jobbat som polis men hans knän har hindrat honom tyvärr..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4