• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

Fy tusan ja. :(
    Man känner ju hur mycket folk som helst i Lambohov, men jag känner inte igen cykeln.. Stackars kvinna.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Firstandhappy

God morgon... Hoppas vädret håller sig dåligt för jag måste städa idag inför svärisarnas stora besök... *suck*

• Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 09:05:46 följande:
    God morgon... Hoppas vädret håller sig dåligt för jag måste städa idag inför svärisarnas stora besök... *suck*
    Ska städas här med, får dock inte besök av svärisarna tack och lov! Men ska ha Östgötagruppsmöte här imorron och eftersom jag inte städade nåt igår (städar varje dag) så är det extra mkt nu istället.
  • thelifesaviour

Usch! Det här med tentapluggande går inte alls bra. Tror jag måste ta cykeln ner till biblan om jag ska få någonting gjort. Jag är alldeles för trött. Jag kräks lite på teologisk etik just nu. Det är ju svårt!

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 09:23:47 följande:
    Usch! Det här med tentapluggande går inte alls bra. Tror jag måste ta cykeln ner till biblan om jag ska få någonting gjort. Jag är alldeles för trött. Jag kräks lite på teologisk etik just nu. Det är ju svårt!
    låter lite kul annars...
    Maria84 skrev 2009-05-28 09:13:47 följande:
    Ska städas här med, får dock inte besök av svärisarna tack och lov! Men ska ha Östgötagruppsmöte här imorron och eftersom jag inte städade nåt igår (städar varje dag) så är det extra mkt nu istället.
    samma här, nä jag vill ha mina gamla svärisar...
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 09:46:16 följande:
    låter lite kul annars...

samma här, nä jag vill ha mina gamla svärisar...
    Jag har ju tre svärföräldrar par men inget av dem är vettiga. Det är väl de som vi just kallas svärisar i så fall och de är inge roliga de heller.
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-28 08:08:02 följande:
    Tänk vad åren går, jag är redan 39! Det måste stå fel på mitt körkort
    Grattis {#lang_emotions_flower}
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-28 09:56:54 följande:
    Grattis
    Tack!
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-28 09:49:58 följande:
    Jag har ju tre svärföräldrar par men inget av dem är vettiga. Det är väl de som vi just kallas svärisar i så fall och de är inge roliga de heller.
    älskar verkligen mina förra svärföräldrar, är inget direkt fel på dom jag har nu förutom att pappan är fruktansvärt dominant och högljudd och man ska göra allt på ett sätt som passar honom även om det är här hemma hos mig, vilket jag aldrig tollererar, svärmor är tyst och livrädd för att folk ska bli osams o försöker medla hela tiden mellan alla bara för den sakens skull vilket jagh inte heller kan ta då jag är född med egen mun och egen talan.. ja ja..
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-28 08:08:02 följande:
    Tänk vad åren går, jag är redan 39! Det måste stå fel på mitt körkort
    eh ja säger som mannen det är bara en sifra på papret han är ju 43...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4