• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-05-28 08:42:24 följande:
    Ja, sköt att se dig här inne iaf!! Hon är/var ju i samma ålder som oss. Av bilden i corren att döma (om cykeln är hennes) hade hon nog barn oxå
    Ja, det är så otäckt allting! Nu blir jag ännu räddare för att vara ute själv på kvällen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Har varit på ÖF o där var ju såklart det stora samtalsämnet mordet här..
    Ett kriscenter finns nu i kyrkan dit man kan gå o prata eller tända ljus.

En tjej berättade att det är hennes granne som blivit mördad. Hon har man o ett litet barn i 1-2 års åldern Fy såå hemskt! Åkte förbi där med bussen förut då jag var en snabbis på stan o allt är avspärrat.
    En annan tjej på ÖF berättade att på hennes sons dagis har de låst dörrarna idag o de har extra personal när de ska gå ut. För ingen vet ju vad det är för stolle som gjort detta, om det är en pyskisk sjuk människa eller om det är relaterat till henne.
    Såå otäckt när de inte har nån misstänkt o ingen vet nånting. Det gör ju att man känner sig väldigt osäker att gå ute på kvällarna. Det har gått på nyheterna hela morgon tydligen o telefonen gick varm på ÖF för att folk ville fråga saker om nån visste nåt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Usch, har också hört talas om vad som hade hänt i Lambohov. Vilken tid på dygnet hände det?

• Fru T
    LittleMee skrev 2009-05-28 14:27:18 följande:
    Usch, har också hört talas om vad som hade hänt i Lambohov. Vilken tid på dygnet hände det?
    Det hände strax efter midnatt...

Ja vet lite mer än det som sägs på nyheterna och som står i tidningen men jag vet inte om ja får säga saker å ting så det är nog lika bra att vara tyst om det.
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-28 14:34:03 följande:
    Det hände strax efter midnatt...Ja vet lite mer än det som sägs på nyheterna och som står i tidningen men jag vet inte om ja får säga saker å ting så det är nog lika bra att vara tyst om det.
    Nu har de tydligen gripit två personer, enligt nyheterna. EN 20-årig man och en 18 årig kvinna. Han misstänkt för mordet och hon för skyddande av brottsling.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 13:27:25 följande:

Har varit på ÖF o där var ju såklart det stora samtalsämnet mordet här.. Ett kriscenter finns nu i kyrkan dit man kan gå o prata eller tända ljus. En tjej berättade att det är hennes granne som blivit mördad. Hon har man o ett litet barn i 1-2 års åldern Fy såå hemskt! Åkte förbi där med bussen förut då jag var en snabbis på stan o allt är avspärrat. En annan tjej på ÖF berättade att på hennes sons dagis har de låst dörrarna idag o de har extra personal när de ska gå ut. För ingen vet ju vad det är för stolle som gjort detta, om det är en pyskisk sjuk människa eller om det är relaterat till henne. Såå otäckt när de inte har nån misstänkt o ingen vet nånting. Det gör ju att man känner sig väldigt osäker att gå ute på kvällarna. Det har gått på nyheterna hela morgon tydligen o telefonen gick varm på ÖF för att folk ville fråga saker om nån visste nåt.
    Dom har anhållit två personer.. Troligtvis rätt oxå eftersom de hittat saker tillhörande kvinnan i lägenheten..
  • thelifesaviour

Hon var tydligen lärarstudent med en dotter på två år, så det är ju högst troligt att jag kan ha stött på henne någon gång. :(

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-05-28 14:34:03 följande:
    Det hände strax efter midnatt... Ja vet lite mer än det som sägs på nyheterna och som står i tidningen men jag vet inte om ja får säga saker å ting så det är nog lika bra att vara tyst om det.
    usch, jag har fått reda på vem det var, känns ännu värre när man har en bild på personen.
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 14:40:04 följande:
    Hon var tydligen lärarstudent med en dotter på två år, så det är ju högst troligt att jag kan ha stött på henne någon gång. :(
    nej, psykologi studerade hon..
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 13:19:24 följande:
    Grattis!
    Tack så mycket!
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4