• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Tack pyret 85

• Mamman till två

leos mamma: har röstat på din dopbild..

Tack alla som har röstat på mitt lilla "kex"..

• Alicia05sMamma

Har oxå röstat på Leo´s dopbild

• Alicia05sMamma

Pyret 85: Hihi, tack

• Leos och Vincents mamma

Tack anna h84 o Bebis2005

• Viffy

Gomorron gomorron på er Idag när jag stod i duschen så hade jag en liten Cindy halvvägs på väg in att duscha

Igår pekade hon på lampan igen när jag frågade vid flera olika tillfällen var den var och när vi var i affären pekade hon mot taket och sa bambam

• Fiffi M

Viffy: Oj vad duktig hon är! Milton kan mest göra pruttljud och har ingen aning om var lampan är I natt ska han flyga flygplan för första gången i hans liv, vi får se hur det går! Men det går nog bra, lite drygt att sitta med han i knät flera timmar bara.

• Buz

Fiffi M: när jag flög med min andra dotter när hon var liten så gick det bra att lägga henne på golvet framför oss, dvs om man sitter så till. Vi begärde plats så vi fick plats med henne på golvet. Lycka till, det går nog jätte bra!! Ska ni på semester??

• Fiffi M

Buz: Vi ska försöka få bra platser, det är ju trångt nog för en själv i en flygplansstol. Hur kommer det inte vara med en sprallande unge i knät?
    Japp, vi åker till Mallis i morgon bitti! Ska bli så skönt att komma iväg lite.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!