• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Nu finns det en bild på Leo i galleriet som är tagen av Stjärntstudio då de var på ikea.
    Bilden blev inte så bra nu när jag tog kameran o fotade eftersom vi inte har nån scanner.
    Bilden är mycket bättre i verkligheten,men det går i alla fall att se någorlunda bra
    Vi blev supernöjda med fotona..han är såå söt o glad vårat lilla charmtroll

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Jätte fint kort Mamma upp i dagen

• Pyret 85

Har lagt in 3 nya bilder på Lian i galleriet.

Fick en super bra bild där han skrattar... inte ofta de händer..

• Viffy

Pyret 85: Jättesöta bilder på Lian

Becka: Bilden på Leo är jättesöt

• Leos och Vincents mamma

Tack alla ni som tyckte bilden blev bra
    Bebis2005:

Ja,alla säger att han är mig upp i dagen o det är han väl oxå,men nu ser man mer o mer likheter med min sambo o han liknar honom mer o mer hela tiden så det är kul..men har man bara sett mig så är det klart att man tycker att jag o Leo är jättelika för det är vi ju tydligen

Pyret 85:

Var inne o kollade o det var jättefina bilder på Lian,såå söt ju

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Det har varit samma här. Fram till nu har alla sagt hur lik alicia är mig & nu börjar alla säga hur lik hon är sambon

• Buz

God morgon allihopa! Äntligen är rösten tillbaka, dock lite whiskey liknande men jag kan prata Har lagt in lite nya bilder på tösen, kolla bildgalleriet. Finns bla ett när vi är på babysim.
    Ang vem bäsen är lik så är det spridda skurar. De som har sett min man tycker att de är lika, men de som inte har sett honom tycker att Lovisa och jag är jätte lika. Ni kan väl avgöra själv, det finns bilder med oss båda där. Ha en bra solig höstdag

• Viffy

Tänkte skriva några frågor här om våra barn och se hur långt dom har kommit. Vi hade ju en sådan lista innan en gång

Sitter själv?
    Kryper?
    Står själv?
    Tänder?
    Favoritmat?
    Pratar ?
    Mammig/pappig?
    Somnar på kvällen?
    Vaknar på morgonen?
    Sover på dagen?
    Äter på natten?
    Personlighet?