• Minna72

Minnas XII

Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

• Svar på tråden Minnas XII
  • Minna72

Eftersom jag är grönpluppad kan jag flika in och säga hej! (Jag tror att en anledning till att jag inte kommer till att skriva så ofta är att det inte känns som jag har så mycket att säga. Vet att det låter löjligt, men hela tråden kryllar av 2:or och kommande 2:or, och jag känner mig inte så hemma i det gänget... Ta det inte personligt, jag är uppriktigt glad för er allas skull utan det är mer att jag känner att jag inte har så mycket att bidra med.)

Vill vinka till er alla, och en extra tanke till Maja som jag hoppas "överlevde" midsommaren. Din kompis reagerade väldigt omoget måste jag säga (det där med pengarna) och jag gillade skarpt din kommentar om att toapappret var gratis!

Ett födelsedagshurra till Joffe idag!!

Sedan skall jag ge alla ett gott råd: Öki är och har hela tiden varit tokig i allt som har med maskiner, fordon etc att göra. Men så tog vi honom med till biltvätten (vi satt alltså alla tre inne i bilen) för ett par veckor sedan och Öki blev riktigt skrämd av det. (Han hade varit med en gång tidigare, men då reagerade han inte på det viset, utan tyckte det var spännande.) Efter det är han rädd för alla möjliga sorts maskiner som låter. Som tur är e han så stor nu att han kan berätta att han blir rädd. Känner mig asdum som utsatt honom för nåt så traumatiserande! Alltså, dagens visdomsråd: ta INTE med era barn in i biltvätten!

• förväntan

Cirkel, de ska fira M på dagis imorgon. Han ska ta med sig 2 frukter till en fruktsallad och foton från när han är nyfödd, 1 år och 2 år . Men vi har inga foton och när jag printar i svartvitt blir det jäkla dåligit, så han får nog ta med sig det senare i v när jag framkallat.

• Serendipity

Minna: Samma med Teodor, men han gillar att stå utanför biltvätten och kolla in dock... Men en gång med in i biltvätten räckte för honom, det var jätteläbbigt!

• Minna72

Kun.

Cirkel: Jag gjorde chokladbollar så att alla barn fick varsin.

Oj, GRATTIS LOVISA!

• Kun
    Här får man gå över 2 veckor.
    Magen är Låååååååg, väldigt  låg och fixerad, plats...tja, allt är ju relativt
    cirkel skrev 2009-06-21 21:24:35 följande:
    Kun, det kommer att gå bra!!!Hur länge "får" ni gå över hos dig? Hur känns det nu? Är magen låg och bebisen fixerad eller har din bebis också gott om plats att rumla runt på?
    Det bästa en far kan göra för sina barn,är att älska deras mor
  • Kun

Minna, men gud vilken upplevelse '
    Jag skulle också bli rädd i en biltvätt

• Kun
    Minna72 skrev 2009-06-21 21:25:21 följande:
     jag är uppriktigt glad för er allas skull utan det är mer att jag känner att jag inte har så mycket att bidra med.),

Du har ju massor att bidra med!!!!!!!!!!!!

• FISK78

Grattis lilla söta Lovisa!!!

Heja Kun

• cirkel

Minna: Bidra med?! Vi vill ju höra hur du mår, vad du gör och hur det är med Öki! + andra tankar och åsikter!
    Stackars Öki som blev rädd i biltvätten...

Svar på tråden Minnas XII