Hej!
Essi, läggningen... Skulle behöva lika många svordomar jag, f o beskriva hur d gick.... D tog 1h 45min. Men så brukar d inte alls va annars, vem fan kan sova i denna värmen, hon e ju inte van. Snodde runt som en propeller o var svett i hårbotten o ljust var d f att vi var tvugna att ha rullgardinerna lite halvnerdragna så att vi fick in lite luft.
Vad ledsam orsak t "fuck it"!!!! Jag vet inte heller va jag ska säga t tröst, mer än att jag förstår nog inte hälften av hur jobbigt d e. Jag hade nog gått åt för länge sen. O just känslan av att inte få njuta utan bara känna d jobbiga o ledsamma o irriterande skulle fått mig rabiat f länge sen. Du e stark som fan morsan essi!!!
Hoppas han inser lite av din vardag när han kommer hem o att du får rymma några dar nånstans. Kanske ta Boll o rymma ner t kusten o farmor? Hoppas verkligen att d inte blir samma krock som sist. Styrkekramar!!
Rossy, Tim låter lite lik Viran - va d gäller nattrutiner. Jag har funderat på o ställa in hennes säng i gästrummet o göra hennes rum t lillasysters. Lr om vi ska köpa annan säng t henne som står på golvet. Men nu undrar jag om d enkla inte e d bästa - att göra gästsängen t hennes! Då har hon nära in t oss o sängen e klar, bara byta tyg på gaveln t nåt annat än stora rosor... Den e 120 o då kan man ligga bredvid henne utan bekymmer. Lr om vi ställer in hennes växasäng o lär henne klättra i o ur o vi har gästsängen tillgänglig när jag vill sparka ut en snarkande karl... Har lite panik o ångest över att behöva bli av m den, vart fan ska jag då sparka hän honom nöär han drar stockar!?
I-landsproblem som e så himla primära egentligen. Jag sover som en jävla kratta o d gör mig så stressad. Jag e så lättväckt o behöver en hel del sömn f o må bra o va mig själv. Så e jag gravid, har en unge som snor runt o grinar nån gång per natt pga drömmar o sen en karl som låter, ljus som strömmar in genom glipor o fan vet allt...
ne, god natt... ska försöka sova. har barrikaderat mig i gästrummet ett par nätter f o samla lite sömn..