• Minna72

Minnas XII

Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

• Svar på tråden Minnas XII
  • Essi73

Ja jag tänker då INTE bjuda Pess på Jelly Beans när Pess har hållt det hemligt så länge, uh uh.

FAN vad roligt Pess, tusen grattis om och om igen!! Har du mått illa igen? Säg nej, hoppas hoppas hoppas!!

Här har vi haft en äventyrernas dag med Boll. Han och jag åkte och badade i morse, lagom till störtskuren. Vi hann bada i regnet i knappa timmen sen ville han hem när åskan kom. Måste ha sett roligt ut, mamman och barnet i sjön i regnet. (Jag var glad för då slapp jag visa min feta kropp offentligt så där, bara ankorna såg oss )
    Sen en tur till PoP igen, den här gången kläder till söta kusinerna. Alltså.. det ÄR horribelt billigt 12 plagg för lika många hundringar. Kändes som om jag snodde kläderna.
    Storhandla och nu kväll. Snart. Typ.
    En påse KKungens blir det iaf!

• Essi73

Kun förresten! Välkomna hem och hääärligt att fl blev så fin *snyft rörd*
    1. Vill se bilder på skönheten
    2. Vad skall skönheten heta?
    3. Luna toksov också mycket i början, även hon var lite gul. De tog prover innan vi åkte och sen på återkontrollen 2dgr därpå. Jag gjorde som du, i solen så mkt som möjligt. Kurvan gick från "lite gul vid hemgång - gulare hemma - det gula avtog". Så det kom en peak igen där mitt i.
    Jag säger bara njut av att hon sover, hon vaknar snart skall du se. Luna vaknade efter typ 2½ veckor, en rejäl skillnad i vakenhet, rätt så markant.

• Meleah

Men gud, Pess..jag som är en höggravid, hormonstinn kossa sitter här med tårar i ögonen. Stort, stort grattis och gud vad skönt med fina siffror och ordentligt ultraljud! Och en frisk liten pärla!! Vilken härlig nyhet! {#lang_emotions_heart}

★ Vilya 070529 ★ Pl Snitt 090715 ★
  • Rossy

PESS!!!! Hurra! Vad glad jag blir! Grattis, grattis, grattis!!!!!
    Då får du motsatt klimat mot oss höggravida nu . Föda i smällkalla vintern känns som underbart, tycker jag den här veckan .

Kun, härligt att allt gick så bra. Vad ska flickebarnet heta?

Slemproppen minsann, Förväntan. Nu står det inte på......
    Själv hade jag ett par riktigt smärtsamma sd idag, så P och jag kom överens om att NU är det dags att förbereda en bb-väska. Ska bara komma till skott att packa den också .

• Rossy

Essi, tack för POP-infot. Och för sms-et. Jag glömde mobilladdaren hemma när vi drog ut till Väddö och har inte haft telefonen på förrän idag när vi är hemma igen.
    Jag vill till pop, men orkar bara inte...... Det är så VARMT. Men kanske kanske i övermorgon, om det nu kommer finnas några kläder kvar då.

• Serendipity
    Pess skrev 2009-07-03 17:31:04 följande:
    Ja, jo, jag vet Tänkte länge att inte säga nått alls förrän ungen är född. Men det kanske hade varit taskigt
    Bara sådär efter jul "Jahapp, i förrgår födde jag barn" !!!!
  • Kun

Pess, Grattis så underbart!!!!

Det bästa en far kan göra för sina barn,är att älska deras mor
  • Pess
    Kun skrev 2009-07-03 20:45:05 följande:
    Pess, Grattis så underbart!!!!
    Detsamma säger jag till dig
  • Kun

Förmodligen blir flickans namn Meja, jag hade tänkt att fundera ett bra tag till, men herregud vad alla tjatar om namn...
    Först tänkte jag Nora men då sa karln att det rimmar på Hora (vilket ju är sant iofs ...) och Fanny tänkte jag också men då var det någon som sa att det finns en bok med någon prostituerad kvinna som heter Fanny
    Och Agnes det hette vår döa katt och Wanja det är lundby wedin och Livia tänkte jag också men då tror väl alla att vi glömt O:et...
    Ja hur man än vrider och vänder på det så...
    Nope! Meja blir bra - Punkt slut -

Jag tror jag har drabbats av amningshjärnan redan

Tack för infon Essi

Det bästa en far kan göra för sina barn,är att älska deras mor
Svar på tråden Minnas XII