• Minna72

Minnas XII

Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

• Svar på tråden Minnas XII
  • Essi73

Håller Kun förresten på att ta över din GåÖvertTidenPokal?

• Joffe

Det är minsann varmt, hade jag varit gravid i denna värme så hade jag mått oerhört dåligt, lider med er som inte mår bra!

Bra att Essi redan bankat dig i huvudet Naffe! och tacka gudarna för att J kommit hem till Essi residentet!

Visst är det kul med alla nya ord som kommer, det är nya varje dag
    Leon verkar använda tyskt y rätt ofta

Nus = snus (morfar snusar och Leon härmar när han lägger in en prilla och spottar precis som morfar när den tas ut)

Mulor = smulor
    Offa = morfar
    Bombo = mormor
    Anan = banan
    Böja = blöja

Har fått tag en en lite kul möbel till Leon som numera står i vårt kök

DSC02443.JPG
    DSC02441.JPG
    DSC02442.JPG

Här på vår baksida kan man sitta o snacka med "offa" på kvällskvisten
    Leon o morfar tittat på moster som stänger för sin häst

• Nafrung

Vlken mysig bild på Leon och Offa som sitter och pratar. De är så fina våra barn.

Och de ska berätta så mycket...
    Ibland nästan ser man hur T tänker efter, och sen försöker berätta vad han sett eller gjort... Så jäkla urgulligt! Tänk vad man kan vara kär i sina barn.

Känner man detsamma för nästa knodd, ni som redan fått dem?

• Özlem

hej alla

Pappa gick bort den 18e juni o begravdes den 25e juni.
    Sorgen e stor men han slipper ha ont nu.

• Nafrung

Öz. Så ledsen att din pappa inte klarade sig. Lider med er. Många kramar.

Essi. Japp, Kun är på god väg att ta över den icke så hett eftertraktade "Gå-över-tiden-och-tro-att-man-kommer-vara-en-spärrballong-för-alltid-pokalen". Jag fick ju T på 42+1, så min titel är typ borta nu.... Jag sörjer den inte och tänker inte ta tillbaka den.

• Essi73
    Nafrung skrev 2009-06-27 14:23:11 följande:
    Känner man detsamma för nästa knodd, ni som redan fått dem?
    HELT fel person att svara men jag svarar som motvikt IFALL någon annan får en skrikbebis.
    -Nej. Jag är inte där än. Jag vet att jag kommer dit en dag dock
    Det som däremot har hänt hos mig är att om jag älskade och beundrade Boll förr så älskar jag och beundrar honom tusenfallt mer nu. Jag ser det som en gåva Luna ger oss, låter kanske lite skruvat men det är så jag känner det.
    Jag har inte bråttom att känna den fullständiga kärleken för Luna, dåligt samvete över att inte känna den har jag inte heller. Jag skulle gå under om jag inte hade kunnat släppa samvetet. Läget är som det är och.. ja, det är som det är bara.

Som sagt, mitt svar är som motvikt och kanske som pepp (??) ifall någon av er får en skrikbebis sen

Öz, åh bejb... Mina varmaste kramar, mina varmaste kramar, mina varmaste ord till dig gumman!! Så såg jag på det när mamma gick bort - nu slipper de ha ont, nu är de FRIA från sjukdomen och det onda.
    Tusen pch åter tusen kramar!!!

Joffe... men du, den där bilden med morfar säger allt!! (Min skrämmer bara skiten ur Boll *s*, men farmor kompenserar ju om och om igen).
  • Kun

Öz, massor av kramar från mig till dig!!!

Lägesrapport:
    INgen bebbe ännu som ni förstår...
    Imorgon åker vi in igen på koll, och om jag blir hemskickad igen då tror jag fanimej att jag lägger mig ner och dör ({#lang_emotions_dreamer}), jag orkar inte vänta längre nu!!!!!!

Det bästa en far kan göra för sina barn,är att älska deras mor
  • cirkel

Öz: KRAM på dig!!! Får tårar i ögonen... Vill inte tänka på när ens föräldrar dör, det är så hemskt. Och eftersom jag är sladdis så är mina föräldrar ganska gamla. Pigga och promenerar uppåt 8 km flera gånger i veckan, men pappa är 86 och mamma fyller 77 i år.

Vad roligt att det blev lite fart i tråden med allt språkprat!

Kun & alla höggravida: jag lider med er! Det måste vara hemskt att vara höggravid i denna hettan! Kram!

Kun: håller tummarna för att bebisen vill ut imorgon! Du borde iaf vara tillräckligt mogen för en igångsättning då. Jag var omogen på tisdagen men tillräckligt mogen på fredagen samma vecka.

Jag har förresten klippt av mig allt håret, så nu är jag korthåig. Jag blev så trött på mitt hår som inte längre är lockigt, bara liiiite... Jag sörjer varje gång jag ser ett gammalt kort på hur håret såg ut innan jag blev gravid...

Nu ska jag ut och springa! Första ggn sen evigheten, men jag måste göra ngt för att få bort fläsket nu.

• Özlem

tack alla för kramarna. Pappa blev bara 64år.
    Jag fick 32 år med honom men min lillasyster fick bara 21.

Svar på tråden Minnas XII