NI förstör mitt barn!
Min son har valt sina nya skor helt själv, det är jättetuffa sneakers med glitter på och han älskar dom. När jag var med honom på dagis så säger en av tjejerna:
Min son har valt sina nya skor helt själv, det är jättetuffa sneakers med glitter på och han älskar dom. När jag var med honom på dagis så säger en av tjejerna:
Åh, blir så förbannad på sådant...
Håller med dig!!!
Håller helt med dig Danitrass!
Jag har ingen aning om om barnen har fått detta från sina föräldrar eler nåt annat barn, men blir ändå förbannad nu när jag tänker på vissa fräldrar till dessa barn som är på det här viset.
Puckon!
Det börjar redan i spädbarnsåldern; -Vilken söt lite grabb, vad heter HAN? säger dom till min TJEJ bara för att hon har mörkblå mysdress och babyblå filt. Jag säger det samma: TACK FÖR FAAAAN!!!
hörde från en mamma när dom skolade in sin dotter på en förskola här i stan så hade fröken som ska vara pedagogisk sagt till flickan "Nä kom här, här ska du leka bland dockorna, killar leker med bilar"
hade ja varit i den sitsen hade ja tagit mitt barn o gått därifrån, anmält henne till rektorn/föreståndaren, men denna mamma gjorde inget hon blev lite chockad tror ja men barnet började iaf på förskolan, de skulle ja aldrig tillåtit
jag vet jätte många småkillar som vill ha klänning, vill dom ha det så fick dom väl det då :P
där emot ska jag nog lära min son/dotter skillnaden mellan manligt och kvinnligt men det har ju inte å göra med om de har långt hår och/eller rosa kläder.. :P
Dom som inte delar din uppfattning brister inte i mina ögon. Det är du som förälder som brustit i din uppfostran. Det är du som ska tala om för ditt barn vad som gäller och vägleda han. Om din son har på sig kjol tycker jag att du först å främst kan börja med sonens far. Han ska väl va en bra förebild för sin son.
Köp en rosa t-shirt med glitter på till pojkens far, ett par rosa solglasögon och en knall rosa handväska, skicka sen han till jobbet. Börja i den ändan först....
DÅ kan du alltid säga till din son vad han än har på sig att "strunta i vad dom andra tycker för din pappa har också sånt"