• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Wilmis07
    maadicken skrev 2009-08-31 21:01:21 följande:
    det är den. vattenpelare på 6000 har jag för mig det var.
    Hoppas att den är bra,tänker prova en sådan i år.Didriksons overaller är ju enorma i storlekarna,synd för det var en underbar färg.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • maadicken

jag vet inte alls vad jag ska välja för overall i år. har haft pop dom 2 vintrarna som varit, och jag är ju supernöjd med dom. men nån ny blir det inte! för mycket pengar, och dessutom var dom väldigt tråkiga i år...

jag tyckte fix kändes stel och klumpig, men det kanske beror på hur gammalt barnet är som ska ha den.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Wilmis07
    maadicken skrev 2009-08-31 21:11:09 följande:
    jag vet inte alls vad jag ska välja för overall i år. har haft pop dom 2 vintrarna som varit, och jag är ju supernöjd med dom. men nån ny blir det inte! för mycket pengar, och dessutom var dom väldigt tråkiga i år... jag tyckte fix kändes stel och klumpig, men det kanske beror på hur gammalt barnet är som ska ha den.
    Jag har inte känt på den tog den på webben så att jag skullle kunna utnyttja rabatten Men kan ju lämna tillbaka den om den inte är bra.Jag har funderat på pop också,men den ska vara så varm har jag hört.Kanske inte stämmer? Jag velar fram och tillbaka hade verkligen hoppats på att didriksonen skulle vara bra
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • iAnnaMaria
    pelagonia skrev 2009-08-31 22:47:36 följande:
    Fick 100 kr rabbatt på 1000kr. Stämmer det
    nä du ska väl få 200 kr rabatt isf??
  • Buttelina
    pelagonia skrev 2009-08-31 22:47:36 följande:
    Fick 100 kr rabbatt på 1000kr. Stämmer det
    gällde inte ta 3 bet 2 och reor när jag skulle beställa
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • iAnnaMaria
    Buttelina skrev 2009-08-31 22:54:35 följande:
    gällde inte ta 3 bet 2 och reor när jag skulle beställa
    Går inte att kombinera ta 3 bet 2 med andra rabattkoder på nätet.
    Jag beställde utan kod och fixade det i butiken när jag hämtade ut sist...
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8